Adams b-day

Min lilla grabb fyllde ju 3 i tisdags. Planen var att åka till zoo i Eskilstuna men vädret var så kasst när vi vakna så i sista sekund blev de att vi bjöd hem familjen o några vänner för o fira han. Jag hade en kass dag så jag kämpade med att hålla humöret uppe för Adams skull. Verkade funka för innan han la sig sa han att han haft en rolig dag :) Själv var jag uppe till fyra dagen innan o baka så jag ville egentligen sova hela hans födelsedag men de klarar inte en mamma av. Kan säga att jag kröp fram när alla väl gått o barnen sov. Puh, jobbigt... Han fick massa fina presenter. Tack allihop för dom! Jag tänkte ta mig en liten siesta nu när Charlie vilar o Adam e ute med sin pappa på nå äventyr. Kl 16 ska vi till mamma o käka Taco. Mmmm... Men först vila! Charlie är hostig o snorig så mamsen har inte kunnat sova nått inatt. Han har fått krupp några ggr när han varit sjuk så nu vågar jag inte sova om han e sjuk. Jag vill hålla koll så han inte får krupp igen. Han får så svårt att andas då så vi behövt åka med ambulans till lasarettet. Stackars mini. Lämnar er med lite bilder på tårtan. De blev en regnbågstårta med citronmousse, vanilj frosting och vit chokladfluff. Täckte den med fluffy frosting. Tog en jäkligt lång tid o mycke jobb att göra den men allt för dig Adam. Han älskade den o sa att den var så fin med alla färger. Tacksamma gullegris :)


Kommentarer
Postat av: sonja

gud va duktig du är

2012-07-15 @ 21:47:05
Postat av: Anonym

Tack! :)

2012-07-22 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0