Tja...

Tänk om nån kune komma o gö om min design här inne... Charlie måste ju få va med!!! :(

I vilket fall, gaaah vilket skönt väder de var i Västerås igår! Vaknade o käka frukost med gräbsen sen gick Adam o jag på promenix med mamis hund. Mamma o jag bor grannar (typ) nu så de e rätt nära till henne. Lite skönt faktiskt.
De var så skönt ute så jag ville inte in igen. Duktiga Adam gick med mig i nästan 50 minuter utan att klaga nått. Duktiga kille!
Sen drog vi alla till morsan o åt hennes goda milanesa o nybakat bröd tillsammans med syrran o hennes dotter.
Hon o Adam lekte jäärnet hela kvällen. Dom sprang runt runt runt o sen putta Adam henne på en leksaksbil springandes. Förstår inte hur han orka. Maya är 6 år så hon är mer än dubbelt hans storlek men han körde runt henne utan problem. Lilla Charlie försökte hänga med o kröp de snabbaste han kunde efter. Dom han varva han några gånger men han kämpa på iaf :) Kul hade han oxå. Skratta som en tok.
Jag älskar o se dom här barnen leka. Man fylls av en speciel glädje när man ser dom ha så kul. Gårdagen var näst intill perfekt.
Idag har morsan mandy fått lite egentid. Farsan baloo skicka mig till morsan. "VILA DIG!" röt han o slängde dörren i ansiktet på mig. Neeeej så hård var han inte. Men vila skulle jag så nu e jag hos mamma o "vilar". Dammsög precis hela villan o ska måla om trappan snart. Haha! De kryper i mig när jag e för stilla. Dessutom har jag redan messat dom 5 ggr för o se vad dom gör. ABSTINENS!
Yea yea...ska försöka andas lite. Min kropp behöver ju de.

Tänkte sätta mig o skriva en förlossningsberättelse om när jag födde Charlie. Gjorde ju de med Adam men har ite haft tid att göra de med Charlie. Jag vill gärna ha de nerskrivet så jag kan gå tillbaks längre fram  tiden o minnas.

Kanske ploppar upp en liten historia snart. Minns ju inte allt. Gått ett år snart ju! Jisses va snabbt tiden går...

Lämnar er med en bild på mina fina.

Adam vägrade lämna sin bror över natten så dom somna i Charlies lilla mini spjällsäng tillsammans...




Ren kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0