Men hörrni...

Vart är jag?! Inte i bloggvärlden iaf...

Ibland e jag jättesugen på o blogga igen men jag har så svårt för o ta tid från barnen för o trudelutta här. Dessutom så funkar inte datan o min telefon vill inte logga in här tydligen...
Nu e jag hos mami så jag hoppade in här lite ;)

Har hänt alldeles för mycke sista tiden. Charlie kom med sitt fina charmiga sig. Sen förlora vi en familjemedlem o de har jag inte ork att ens tänka på så de kommer jag troligtvis inte skriva om. De kanske blir konstigt i vissas ögon att jag inte skriver nått, som om de inte hänt, men jag har inte ork att tänka på de ens. Jag mår så fruktansvrt dåligt då så jag kommer hoppa att skriva om de. Jag kanske blir starkare i framtiden o orkar...

Vi har varit på bröllop. Två stora syrianbröllop. Har ni varit på nå syrianbröllop? Hujjedamig! De e ju som på tv:n kan man ju lugnt säga. Dom håller inte igen så att säga... Väldigt mycke lika på alla syrianbröllop tycker jag. Men de e väl för dom följer sina traditioner.
Jag vill ha nått lite mer personligt...eller iaf NÅTT personligt.

Första satt vi vid toan typ haha! Ingen vid bordet hörde vad som sas i micken där fram. Plus att jag var i väldigt dåligt skick då jag sörjde för fullt just då. Tror tom jag grät en stund. Tur C:s armar var nära.

På de andra syrian bröllopet så var de jag som fixat tårtan :D Ni som följt bloggen kanske minns Dave som jag brukade hänga med. De var han o hans fru som gifte sig. Trevligt trevligt :)

The cake...



 

Som vanligt så kan ni se mer tårtor på min grupp sida på Facebook. Sök efter Mandys Magic Bakery ;)

 

Min hörsel e samma. Jag hör rätt bra (inte om de är kaosmiljö..) i de opererade örat. Den andra hör jag i princip inget på. Jag har funderat o vill nog be om en operation där oxå så jag kan höra bättre.

Den 1 mars ska jag till Uppsala för en lite undersökningar. Då ska jag ta upp att jag vill operera andra örat oxå.

 

För övrigt har vi flyttat IGEN. Till Gryta. Området där jag växte upp. Vi har en fin trädgård o trivs jätte bra men behöver större. Flyttlasset lär nog gå nån gång i november igen. Med andra ord, 1 år gav vi denna lägenhet. Men e man många så e man o även om de e mysigt o bo trångt (inte jämt...) så behöver vi ett till rum. Hoppas på hus nästa gång men vi får se...

 

Grabbarna är dom finaste snällaste grabbs man kan hitta. 2 charmörer båda två. Dom är så snälla o lugna så de är inte alls jobbigt att vara 2 barns mamma. Hoppas dom är så här snälla mot sin gamla morsa livet ut.

Adam har blivit stor kille..




Lill Charlie har oxå blitt stor :)



Fanns inte så mycke bilder på denna data men de kommer mer ;)

 

Jag är världens stoltaste mamma!!! De är så mycke kärlek i dom här barnen!

Adam smeker mig på kinden o armen tills han somnar varje natt. Han berömmer mig o våra möbler konstans. "Va fin du är mamma.." " Den fin mamma!" säger han o pekar på nått jag köpt. Han är otroligt varm o godhjärtat.

Charlie gillar o kramas. Han kommer krypandes o drar i byxan att han vill upp. När man lyfter han får man en hård kram med dom små armarna runt ens hals.

Barn är så rena o vackra.


Jaja, de finns massa mer jag vill berätta EGENTLIGEN men jag spar mig. Hoppas jag kan truddelutta snart igen.

Kram på Er!


Den obligatoriska nyårstårtan...ps. notera min fiiiiina moraklocka i bakgrunden. Egentligen den jag vill visa o alla andra mina fina möbler jag hittat meeeen e ju inte hemma o hemma har jag ju inte data så ni får en skymt iaf på nått. Älskar mina möbler!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken grym bröllopstårta! Du är ju helt fantastisk!

Kul att läsa Charlies förlossningsberättelse..



Förresten, hyr ni på Gryta? Haha, jag vill flytta! Står inte ut i den här lägenheten..

2012-02-19 @ 23:23:01
URL: http://strimmoravmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0