Regn regn...

Väldigt regnigt o mysigt i Västerås. Jag myser med mina små gräbs här hemma. Vi har bakat sockerkaka o tänt ljus överallt. Dom är hängiga idag. Sista veckan har dom haft hosta o snuva. Stackars Adam får knappt sova om nätterna för då tar hostan över totalt :-( Igår kved han "Mamma jag vill sova". Mitt mamma hjärta går sönder. Just nu vilar båda tröttnissarna. När dom vaknar åker vi en runda med min mamma o handlar lite. Jag är så sugen på o köpa utemöbler men de blir ju aldrig bra väder. Vad ska man med utemöbler till om dom inte går o använda? Jag får ha tålamod med o fixa i trädgårn... Igår var de förresten mycket sprattel på den lilla mystiska i magen. Väldigt liten kändes den men stark! Har aldrig känt grabbarna så tidigt i graviditeten men då har jag oxå haft moderkakan i framvägg. Kanske att den ligger bak den här gången. Vem vet. Vi får se på UL. Nu ska jag rulla igen ögonlocken en stund innan dom vaknar. See ya! Ps. Hejja er idag Paskota! Febriga gräbs delar på glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0