Mjukglass med strössel tack!

Sitter hos mamsen o väntar på att gräbsen ska vakna. De har öppnat nån Amerikansk restaurang här bredvid henne. Corn dogs, amerikansk frukost o massa annat. Tänkte dra dit o köpa glass med killarna. Jag e såååå sugen på mjukglass med strössel! Hejja nu, vakna! Pulat in lite nya bilder på barnen i min face under tiden. Jag har blivit dålig på o fota. Måste skärpa mig. Vi har inte gjort så mycke idag. Åkte o hämta 2 nya bilstolar till dom sen har vi hängt ute en stund. De e skönt ute idag. Thank god. Jag e less på o klä å barnen hela tiden. Man har ju hållt på med de i en heeeel del månader nu. Vaaaarje gång man ska ut som oftast e fler än en gång per dag. Jag längtar otroligt mycke tills de bara är att dra på dom sandaler o gå. Om de nu händer i år... Nu hör jag nån som babblar. En uppe, den andra drar jag upp ;) Adios! Charlie för några månader sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0