Hejja er!

Jag har haft en härlig dag med mina småpojkar på stan. Vi restauranga lite på Beafhouse. Dessvärre vår min kött bit en seg sko sula så de blev bara potatis till lunch för mig. Gräbsens kyckling var bra iaf. Nu vilar dom o jag surfar runt lite. Runt 18 kommer morsan o äldsta systern av fem för lite taco kväll med oss. Mysigt! Efter de kommer jag parkera vid soffan med mina chees popcorn o försöka få en glimt av farsan Baloo. Han är i Linköping o cochar Benja i hans come back match. Kommer sändas i tv 4 sport. De ser jag fram emot. Hoppas han rakat sig bara... Hejja Hejja er idag!!! Nä ska passa på o vila lite. Trött gravid morsa häråt. Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0