Härligt!

Min mobil låter mig äntligen logga in på ställen! De betyder fler inlägg här ;-) Nice! För tillfället är jag hysteriskt trött. Gräbsen sover o jag vill oxå. Måste bara avslöja vad jag dilla om i förra inlägget. De blev ju världens längsta cliffhanger nu ju! Vi kommer återigen få uppleva ett av livets härligaste stunder. I början av oktober kommer en till knodd till oss :-) Jag är i vecka 15 just nu. Utöver tröttheten så mår jag bra. Hos barnmorskan senast så fick jag reda på att jag har dåligt järnvärde. De ligger på 18. Så nu knaprar jag tabletter. Jag får skriva mer en annan dag. Ögonen ramlar ihop. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ida - Lovelys mamma

Åh vad roligt! Stort grattis till er! Ni ville väl ha jättemånga barn? Följer din blogg fortfarande men skriver aldrig kom jag på:) Hoppas du blir piggare snart:)

2012-04-08 @ 08:57:36
Postat av: Amanda

Nej men hej Ida! De var inte igår! Kul att du hänger runt här då o då fortfarande :)

Haha du minns att vi vill ha många barn ;) Stämmer men vi får se om man orkar fler efter den här... Tre är oxå rätt mycke.

Hoppas livet med söta Lovely är bra!

Kram

2012-04-08 @ 10:36:08
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!! :)

2012-04-08 @ 22:38:53
Postat av: Ida

Haha ja men jag har dig fortfarande på Bloglovin så att jag inte ska missa några inlägg:)

Ja tre barn är mycket:) Haha jag tycker ett kan vara ganska mycket ibland.

Livet går bra:) Pluggar till socionom på mdh. Hur går det med tårtorna och allt annat?

Kram!

2012-04-18 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0