Blogga lite kanske...

Hur mår ni?

Vi mår bra! Njuter av mina grabbar för fullt :)
Charlie e fortfarande världens snällaste bebis. Han e 1 månad o 4 dar gammal o ännu har jag inte hört honom gråta. han gnäller lite eller skriker (ropar) till EN gång så man vet att han vill nått. Duktiga bebbe :)
Fast han pratar väldigt mycke när han e vaken...

I helgen var sambon på svensexa. Gu va kul dom hade haft de! Fick höra massa smaskiga historier om hans helg igår när han kom hem ;)
Han förtjänar verkligen lite skratt o häng med grabbarna. Vi har haft så mycke med flytt o grejer o jag har ju inte kunnat hjälpa till alls att flytta eftersom jag passat barnen. En viss Charlie vill äta varje timma o Adam vill ju leka så de var liksom ingen ide att hänga där bland alla kartonger o grejer. Vi skulle bara varit i vägen.
Svensexan var iaf ett perfekt avslut på allt slit för honom.

Jag hinner inte blogga alls nu för tiden för när jag inte grejar med charlie så vill jag ge Adam all min uppmärksamhet. Jag vill inte att han känner sig de minsta bortglömd bara för lillbrorsan e här nu.
Ni får ha tålamod med min blogg.

Här e min första krullis. Redo för ponnyridning o picnic...




Åå jag hade tänkt skriva mer men Charlie vill ha käk.

hörs när vi hörs!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Lucy

Finaste, finaste Adam.....hur kan man vara så söt!! Världens största kram till Er.

2011-05-25 @ 23:47:10
Postat av: Josephine

Hejsan! min familj har försökt nå dig på din mail för över en månad sedan, men har inte fått något svar. Vi undrar i alla fall om du skulle kunna göra en tårta till en 19 årig kille som tar studenten den 10 juni?. Han går en flygteknisk utbildning och de skulle därför vara kul med "tema flygplan" kombinerat med italiens flagga eller något liknande då han kommer från italien. Den ska alltså vara klar till själva studenten den 10 juni. Hör av dig så fort som möjligt eftersom det börjar närma sig nu. Mvh fam. Savastano.

2011-05-30 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0