Ingen sömn

Nu e de jobbigt.
Jag vaknade kl 5 av smärta i halsen. De gör sinnesjukt ont. Nu sitter jag här o försöker stå ut. Sova kan jag glömma. De gör för ont.
Kanske de e dags o gå till farbror dr? Jag har ju sammanlagt haft ont i ca 1,5 vecka varav dom 3-4 sista dagarna varit rätt olidliga. Iaf på natten, morgon o kvällen. Dagarna funkar ok. Varför e de så? Varför mår man bäst på dagarna?

Nån som har några tips om vad som kan lindra?

Önska min lilleman var vaken o gjorde mig sällskap. Han får en o glömma allt...





Vackra unge...


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha såg att ja missat det, smarta jag :-P jaa 5 dl ska de va, nu finns de me i receptet med .. knas =)

2011-03-13 @ 10:18:55
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0