Avslöjande...

Eller ja, avslöjande o avslöjande. Dom flesta vet ju nu. MEN för er som inte känner mig eller har mig på facebook så kanske de e en nyhet ;)

Vår lilla kotte i min mage är en liten lillebror till Adam :))) Vi är så överlyckliga! Grabbarna kommer ha mycke glädje av varandra. Speciellt eftersom dom e så nära i ålder. Dom lär hänga i samma "gäng" o gå i samma skola. Med andra ord, alltid ha varandra. De e så fint :)

Vi har även hittat ett namn till våran andra son.
Han ska heta Charlie.

Charlie the charmer ;)

Nu e vi ju inte hundra på namnet. De beror på om han ser ut som en liten Charlie när han kommer men jag brukar säga Charlie nu när jag pratar om honom.
Jag har fastnat för de namnet. Tycker de kommer bli riktigt charmigt med en krullig liten Charlie :)

Gu vad jag längtar tills han kommer! MEN jag vill inte han kommer nu. Vi e inte riktigt redo än. Har några grejer vi måste fixa men han får gärna komma samma vecka som Adam kom. Vecka 37. Jag är i vecka 34 nu.
Fast jag har en liiiten känsla att lilla Charlie kommer dröja innan han visar sig. Lär gå över tiden tror jag... Bara en känsla jag har, o mamman brukar känna rätt...
Vi får se.

Mår dåligt idag med. Misstänker halsfluss. Har så himla ont i halsen. Men de e väl bara o stå ut några dagar till. Nån gång går de ju över.

Igår var vi ute o åt på restaurang. Jaa fast jag e sjuk. Jag klarar inte o sitta hemma o känna efter. Fast de blev lite kallsvettigt där ett tag. Man ska nog inte röra på sig för mycke när man har feber.

Idag är de likadant. Jag storstäda i förrgår o idag när jag vakna satt jag igång igen. C blev sur för jag e ju sjuk o ska vila men jag funderar på om jag "boar" inför Charlies ankomst. Har hört att vi gravida kan göra så mot slutet. Allt ska fixas i hemmet o de ska vara fint o rent. Måste va nått sånt för jag känner mig halvdöd men kan inte sluta. Så fort C åkte imorse så satt jag igång igen. Tom kylskåpets alla hyllor e diskade o rena. Skåpen i köket o soffan fick sig en omgång oxå. Usch, jag måste sluta hålla på annars sitter jag väl med bebis i famnen snart.

Jag o C ska åka o handla lite sen ska vi hämta Adam o gunga lite med han. Han tjatade om o gunga hela morgonen så vi lova att vi skulle gunga efter dagmamman.
De e så himla kul nu när han slänger ur sig nya ord varje dag. Tom dagmamman sa igår när vi hämtade Adam att hon e förvånad att han utvecklats så mycke o så snabbt. Ens mamma hjärta blir stolt!
Min kära mamma kommer hem från Uruguay idag o hon lär bli chokad hur mycke Adam växt o utvecklats. De går så snabbt nu! (För o inte tala om chocken hon kommer få när hon ser min stora mage...)


Igår kväll fick vi besök av våra vänner.
Dom hade helt sjuuuukt mycke grejer till Charlie med sig! T.o.m DUBBLETTER av saker fast i 2 olika storlekar. Helt sjukt! TACK snälla ni!!!

Här e lite av grejerna...













Storlekarna var från 44 på vissa plagg o upp till 56. Så himla mini mini allt. Visst e de gulligt med mini kläder?
Helt sjukt som sagt att vi fick allt de här. Hur ska man tacka när man får så mycke?
Nu har iaf Charlie lite outfits o ha på BB o dom läckra skorna ska han självklart få åka hem i :) GODIS!

Dags o åka brum brum!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

Men gud va mycket söta kläder, kan inte låta blir att bli avis, tänk att du snart har en sån liten liten älskling... åååhhh!

2011-03-10 @ 15:22:52
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Hugo och Max mamma ;)

Wow jösses vad kläder de handlat oj oj!! =) Allt var super fint!

2011-03-10 @ 19:31:11
Postat av: lillis

Grattis till en till pojke!!! va roligt! ja, verkligen kul för dem att ha varann!! Gissade redan att det va en pojke... då du i ett inlägg skrev att magarna va lika på de bilder du satt in.. he he! Pymmarna du fått av dina vänner tycker jag är super! De enda jag använder till Hedda... fast numera i jätte storleken 92.. Tat nu lugnt under de sista veckorna o "boa" inte i hjäl dig! ;)

2011-03-10 @ 22:37:57
Postat av: Amanda

Ja visst va de mycke o fint! Blev så himla glad :)

Kan INTE förstå att en sån liten mini ska bo här med oss snart. MYSIGT!

Lillis, Jag ska försöka lugna mig några snäpp. Märker själv att min kropp säger ifrån sen när kvällen kommer så de e dags o chilla lite ;)

Visst e ni tillbaks i Sverige nu?

2011-03-11 @ 05:52:21
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, en lillebror! Vad mysigt:) Blir verkligen sugen på att skaffa en liten när jag läser dina inlägg. Meeen, den här gången ska jag skaffa det med en normal pappa. Haha så det dröjer väl några år;)



Det är sjukt hur mycket de utvecklas nu. Varje dag blir man förvånad. Lovely har blivit så himla busig på sista tiden o gör saker hon inte får o springer runt o säger "nänänä" haha. De lär sig kanske lite för mycket på dagis haha.

2011-03-11 @ 09:29:26
Postat av: s

Vilken bortskämd kvinna du kommer bli me tre killar i huset som kommer att ta hand om dig :)...

Du måste säga till dig själv att de e oki att, sitta på soffan och ha fötterna på bordet och bara få andas ut.. Ta hand om dig o lillan..

2011-03-11 @ 09:46:57
Postat av: lillis

jäss, jobbar o står i...Hedda går på dagis nu, Utanby. bor några 100 meter från er ;) kanske ses i lekparken! vi har varit nån tur till t Thai o åker i sommar igen!

2011-03-11 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0