Växer på...

Vår Charlie växer så de knakar. Lilla köttbiten :) Han e så otroligt starkt så de e sjukt! Idag, 1.5 månad gammal, så vände han sig från rygg till mage. 1,5 månad gammal! Helt sinnesjukt! Han kommer börja gå snart ju...

Våra dagar består av massa kärlek o mys, grill o äventyr. Igår natt bestämde vi oss för att sova på hotell för att lyxa till de lite. Vi hade så mysig jag o mina 3 gräbs. Jag älskar dom så sjukt mycke. Dom ger så mycke varje dag.
Adam e världens mest kärleksfulla barn. Han stannar upp hela tiden o ger oss pussar o kramar sen springer han o leker, eller äter eller vad de e han håller på med, igen.
Han e mån om mig. Om jag inte äter bra så märker han de på en gång. "Mamma äta den" säger han o sträcker fram mat. "Gott gott!" försöker han tom locka med o han gör verkligen en övertygande miin med ansiktet. Går inte o förklara med ord. Han e så bäst min krullis!!! Han vill bara att man ska skratta. Hela tiden fular han sig o går roligt eller gör grimaser så man ska skratta. Han kommer bli klassens clown...

För övrigt så har vi införskaffat syskonvagnen nu. De fick bli en Baby Jogger City Select. Vi trivs som f*n med den! Helt underbar. Den har dessutom 18 olika lägen som man kan sätta sitsarna på. Inte dåligt! Då kan man anpassa sig efter vad man ska göra o barnens humör. Perfekt ju! Rekommenderar den starkt!

Mitt i all mys med mina fina så har jag gjort tårtor oxå. Tom bröllopstårtor... Några av tårtorna ser ni bild på i min grupp sida på Facebook, Mandys Magic Bakery. Var med där o GILLA o kika på mina tårtor ;)

Vår kamera laddare e borta just nu så inga fina bilder på barn just nu men vi ska skaffa en ny o sen ska jag ta lite bilder på mina gosungar så ni kan får se.
Charlie e fortfarande världens snällaste bebis! Han kräver inget! Bara mat så klart...då ropar han till en gång sen e de bra. Han e så snäll min älskling!!! Tur de för Adam vill ju leka hela tiden o de hade man inte hunnit med om Charlie var en krävande bebis. Adam får tacka Charlie sen för att han lät mamma o pappa leka med honom utan att gnälla efter uppmärksamhet ;) DUKTIGA Charlie!!!

Vilken tur vi haft med våra barn säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0