TACK!

Vill börja med o tacka för era FINA kommentarer o ert stöd i förra inlägget. Ni e så fina :) Vilken pepp man får av Er!
Adam verkar må bra o e tillbaks till sig själv även om han var lite extra trött efter händelsen. De var vi nog allihop...
De enda jag tänkt på sista dagarna e att ögat på den sidan smällen kom på har börjat bli extra vattnig ibland. De ska vi kolla upp men annars oroar jag mig inte för nått annat med han. Han e pigg o glad som alltid, min lilla stjärna.

Just nu sitter jag med min kopp te o en bit sockerkaks rester från igår då jag hade besök. Shit vad glad jag blev när jag kom på att de fanns sockerkaka över! Såna är vi, vi gravida kvinnor. DE e lycka för oss. Iofs e de lycka för mig även när jag INTE e gravid men något extra glad blir man som gravid.



Mums!


Idag vart de vardagslyx på hög nivå för mig o Adam. Vi började med att åka till Busborgen med pappa C innan han börja jobba. Sen drog jag o Adam hem o tog en siesta på hela 2 TIMMAR! Nice!!!
Sen börja lyxen! Mamma kom hit o gjorde sin berömda hemmagjorda pizza o syrran kom o måla möbler. LYX!
Syrrans dotter, som e ungefär 3 år äldre än Adam, busa järnet med min lilla krullis. Dom e sååå söta o kolla på! Vad än Mayah gör så vill Adam göra likadant men problemet e bara att han inte har samma kordination än som Mayah så de blir otroligt roligt o titta på ibland :D Han försöker snurra o dansa o göra samma rörelser o lika snabbt som Mayah. Sen faller han o o tittar upp o skrattar åt sig själv massor. Charmör e han!
På slutet ville han mysa o tog tag runt Mayahs höfter, krama o titta rakt upp på henne (som e ungeför 1,5 huve längre än honom) o sa lite mjuka ord på hans språk, som förövrigt e de roligaste ljudet jag hört i mitt liv.
Ja han vart kär idag min lilla gosse.
Han var såååå trött efteråt men han kunde inte somna. Han låg i nästan 2 timmar o sjöng, fnissa o skratta i sin säng. Som om han var såå käär! När jag gick in o kika så fick jag världens smile av han. Min lilla gosse e lite små förälskad tror jag...

Har ni haft en bra jul o nyår? Vi har haft myyys! Berättar om de i ett annat inlägg med lite bilder.

Bebisen i magen har blivit stoooooooooor! På bara en vecka så explodera den o nu har jag bauta mage på riktigt. Större ska den bli oxå! Helt otroligt!
De e riktigt mysigt o vänta barn igen. Speciellt nu när man känner den hela tiden o även utanpå magen. Man har saknat den här känslan o jag kommer nog alltid sakna den när jag inte e gravid. Får la se till o va gravid jämt så jag inte saknart ;)

Alla misstankar om vad de är för kön e helt o hållet samma gissning från alla. De är endast EN i min omkrets bland familj o vänner som tror de andra könet. Annars tror alla lika. Jag har ingen aning... C e helt säker på sin gissning.
Om vi kollar kön så vet jag inte om vi avslöjar till fler än familjen men jag tror inte vi kommer kolla den här gången. Gör vi de så väntar vi nog till extra ultraljudet som är om ca 1,5 månad. Så sent i graviditeten så brukar dom avslöja könet i Västerås. Men jag vet inte om vi frågar då. kommer kännas som att vi gått så långt utan att kolla så varför inte vänta några veckor till tills bebben ploppar ut. Vi får se hur vi gör... Lutar nog mest åt att ni får vänta till förlossningen.
Tänk, nu e de bara mindre än 4 månader kvar tills vi har en till skatt här hemma. De känns för otroligt för o va sant. Längtar så jag döööör! DESSUTOM blir jag moster ca 1 vecka efter jag blivit 2 barns mamma! LYCKA!

Nu ska jag googla runt lite o få info hur stor lillbebben i magen e nu...vecka 25 :)

Tänk o få en till sån här skönhet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0