Ufft!

Inatt vakna jag med världens kramper i magen. De höll på hela natten o nu under dagen har de oxå gjort ont. Inte som inatt men de har gjort ont. Misstänker magkatarr. Har ju inte ätit som jag ska sista tiden o inte nyttigt heller så de e inte så konstigt magen säger ifrån.
De jobbigaste var bara att bebben gjorde de mycke värre. Inte med flit (hoppas jag) men ändå. Den skulle absolut vara extra vild i magen idag o de ömma o brändes precis överallt bara den rörde sig. De var riktigt jobbigt.
Jag försökte smeka o sjunga så den skulle sova hahaa! Gick inge vidare. Den ville bara lattja hela tiden.
De känns lite bättre men de e kvar. Jag bara hoppas jag slipper kramperna som jag hade igår natt...

Nu måste jag bli pigg o sluta ha ont massa! De e f-n inte kul!

Jag skriver mer sen kanske. Adam vakna till...

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0