Vad gör ni?

Här sitter jag med min kyckling som C lagade till oss idag.
Jag har mått konstigt hela dagen o natten. Haft frossa o ont i kroppen. Känner mig hängig o ibland lite illamående o febrig. I princip har jag suttit inne hela dagen. Antingen i soffan eller legat i sängen. Inge rolig dag för mig alls :( Lite deppig.
C ordnade mat innan han åkte o hämta Adam från dagmamma o sen var dom ute hela dagen så jag skulle vila. Efter några timmar fick jag den här bilden på MMS...



...o då började jag nästan gråta av saknad. Min lilla älskling! Jag tvingade hem dom på sturt!
Han e jätte pratglad idag o på strålande humör! Jag tror han sa minst 3 nya ord på bara 2 timmar nyss. Nu går de snabbt med utvecklingen alltså...
Efter lite käk, mys o lek så drog dom igen för o träna så här sitter jag o tycker synd om mig själv igen.
Jag tror jag höll på för mycke i helgen o sov för lite. Nog därför jag mår så här.
2 tårtor kvar att göra sen ska jag vila fram till förlossningen...försöka iaf.
Ikväll ska jag börja med den näst sista tårtan. Jag har ingen som helst ide hur den ska se ut så jag hoppas på att känna mer inspiration lite senare. Annars gör jag designen imorgon o bara förarbetet idag. Vi får se hur de går med den här tårtan...

Nu ska jag sluta deppa er med mitt blues humör. Hoppas ni har en skönare måndag än mig!

En sak vill jag dela med mig av.
Min lilla krullis har börjat få skratt attacker i sömnen nästan varje natt o ibland flera ggr på en natt. han skrattar så han kiknar o både jag o C vaknar o fnissar åt han. De e så OTROLIGT gulligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mitt hjärta smälter för den där grabben. Finns de nå härligare att bli väckt av än mysigt flabbande som gör så man själv skrattar? Min lilla glädje spridare. Vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0