Alive!

Jag lever jag lever! För er som trodde annat... Och nej, de e ingen bebis som kommit ut. Jag har bara varit upptagen med grejer hit o dit o jag e absolut inte klar med allt som ska fixas innan bebbens ankomst.
Har tex tårtor att göra fram till den 13:e. Han får allt vänta!
Bara för de så sa barnmorskan idag att hon trodde de var på G. Ahh! Hinner inte just nu! Men jag skiter i allt om han vill komma så klart (har jag nå val?) fast de skulle va skönast om han vänta siså där 3 månader till...
Helt omöjligt med tanke på att jag e i vecka 38 av 40 nu men lite önsketänkande e väl ok?
Hon trodde de för att jag var så EXTREMT trött idag. har varit pigg hela graviditeten men idag orkade jag inte upp ur sängen. Fick släpa mig till BM o väl framme så skaka mina ben för jag va så trött. Sen var blodtrycket högre än vanligt. De har legat på samma under hela graviditeten men idag var de högre. Hon gjorde om de 3 ggr t.o.m.
Tydligen (enligtBM) så kan man bli extremt trött precis innan de sätter igång. Kroppens sätt o få en o vila upp sig inför "marathonet". Jag tror absolut inte de e på g för jag känner inga sammandragningar eller förvärkar så jag e lugn. Som sagt, vill hellre ha han därinne ett tag till.
Tro inte att jag inte e nyfiken eller vill träffa han NUUU! Vill bara att han ska komma ut till lugn o harmoni inte massa stress. Men jag ska köra turbo nu så allt hinner bli klart ;)

Jag har inte tid o sitta vid datan mer just nu men ni ska få dagens magbilder.

Vecka 38 av 40...







Jag måste vila lite nu tror jag så jag orkar med alla måsten sen. Gaaaah vad trött jag e!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0