Sjuk...

Ursäkta för dålig uppdatering. Vårt internet har hoppat in o ut varannan sekund så man orkar inte skriva då. Nu verkar den ok så försöker mig på ett inlägg.


Jag har blivit sjuk...blää:( Min hals känns svullen som en ballong o ömmar jättemycke. Gör tom ont i nacken o axlarna. Har aldrig kännt så förut. Igår natt vart jag dessutom matförgiftad! Jag hatar Spicy Hot! Ja jag vet, ni älskar Spicy Hot...men INTE jag. Jag har inte ätit där på jääättelänge för jag gillar inte hur deras mat smakar men iförrgår så följde jag med min hunk dit av nån anledning...ångrade mig vääääldigt mycke några timmar efteråt. Shit...matförgiftning e inte kul. Känns liiiite som man ska dö. Frossa, kallsvettningar, illamående...urk. Men visst e de befriande när de går över? :) För vissa iaf...jag blev ju sjuk i halsen några timmar efter att matförgiftningen va över. Inte min helg alltså...

Dagarna innan helgen har varit bra iaf. I onsdags va jag med en vän på stan i, håll i hatten nu, 7 TIMMAR! Vad vi gjorde där så länge minns jag inte hahaa men kul va de. Ibland när man går på stan så hakar de på fler folk o ett tag va vi 4 vagnar som gick i karavan.
Sen i fredags var jag med min pudding i 5 timmar på stan o, skratta inte nu, jag har TRÄNINGSVÄRK!? Haha..oj..schhh. Otränad?
Iofs så va de lite av en snöstorm här i onsdags när jag va på stan med min vän så jag var tvungen o ploooga fram vagnen genom snön för o komma fram eftersom de inte fanns en enda plogbil i sikte. Vart riktigt svettigt... Antingen e de det som gett mig träningsvärk eller så har jag influensa...who knows. Måste iaf kurera mig för jag har massa grejer inbokat nästa vecka! Vill inte missa nått! Dessutom fyller min vackra boy 30 o då måste man va frisk juuu!
Jag har hittat lite grejer plus en överasskning till han men allt e hemligt hehe ;) Blev riktigt bra grejer iaf så jag tror han blir nöjd.

Nu måste jag lätta på mitt hjärta lite o dessutom fråga er andra som har blogg...
Jag får så fula kommentarer ibland här på bloggen där folk försöker hitta på saker om mig o min älskling för att splittra oss. Många av dom godkänner jag självklart inte för sånt skit vill jag inte ha här, men varför gör man så? Som tex den jag skrev om tidigare där jag ska "vakna upp ur min fantasivärld...". Nu oxå några andra där de står massa påhitt (Ja vi vet till hundra procent att de e påhitt, om inte jag o C har skapat varsin klon för de e ju omöjligt o va på 2 platser samtidigt..) för att försöka skapa bråk mellan mig o älskling.
Om man inte klarar av att se hur vi bra vi mår med varandra o att vi e lyckliga varför e man då här inne o läser?
Va inte de. Läs inte här. Vi uppskattar alla kommentarer men då ska dom vara ärliga o inte elaka eller lögner.

Har ni oxå de så här eller e de bara min blogg (skulle inte förvåna mig...) som drabbas av de här "viruset"?

Jaja, bara o acceptera när man har en blogg inte sant? ;)




Imorgon kommer lillsyster! Yeeeeeeees! Hon har varit i Uruguay i nästan en månad. Ryktet går att hon fick med sig en burk Dulce de Leche hem till mig :))) HOPPAS!

Min mamma e kvar där nån månad till. Saknar henne :(

Här e lite bilder från idag på ditt minsta barnbarn mami :) Vi saknar dig!











Nu ska jag passa på o slå in presenter medans pappa C o Adam e hos farmor.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag måste bara säga att jag älskar dig blogg och läser den varje gång du har uppdaterat! Ta inte åt dig av de elaka kommentarerna, de människor som skrivet sånt är bara avundsjuka på ert liv!! Fortsätt att vara stark och fortsätta blogga och glöm de där kommenterna!! Eran son är verkligen ett charmtroll :) Ha de så bra!!

2010-01-31 @ 19:03:19
Postat av: Amanda

Åååå TACK SNÄLLA SNÄLLA DU!!!!!!!!!!!!!!

Tur man får såna här kommentarer oxå :)

2010-01-31 @ 19:23:41
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Ida

För mig är det helt sjukt att människor håller på sådär. Fastän man vet att de har fel kan det ibland vara svårt att inte ta åt sig. Inte för att jag får såna kommentarer på min blogg men man har ju stött på en del konstiga människor genom åren.



Det viktigaste är ju att ni vet var ni har varandra! Och det verkar ni verkligen göra. Så skit i de svaga personerna som skriver elaka saker.



Har inte haft nån namngivning för Lovely. Samma problem här med pengarna=(



Haha Lovely såg nyss bilder på Adam o blev helt till sig framför datan.



Sköt om er! Kram

2010-02-02 @ 18:06:33
URL: http://kamina.blogg.se/
Postat av: ellenor

Gud Adam blir bara sötare och sötare!! tro mig jag får oxå riktigt knåppa kommentarer från anonyma på min blogg..men jag tror bara att det handlar omavundsjuka..kram på dig

2010-02-02 @ 22:27:32
URL: http://ellenorallerfeldt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Helt otroligt att folk håller på så! Jag får knappt några kommentarer, men det kan ju bero på att jag nästan aldrig skriver något :P

2010-02-03 @ 00:47:54
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0