Grattis till tanten mandy...

Har haft en helt underbar 30 årsdag men nu e jag helt slut!

Orkar inte skriva men ger er lite bilder på tårtan jag gjorde till min egen födelsedag ;)

Dulce Leche fluff o jordgubbsmousse...














Blommorna tog mig i princip en hel natt men de tycker jag de va värt för i slutändan fick jag min B-day tårta som jag ville ha den.
Innan vi "döda" tårtan så la vi ett 30 års ljus i mitten men mina batterin dog så ingen bild på den tyvärr.


Gillar ni?

Nu ska nyblivna tanten sova...

Kommentarer
Postat av: Lucy

Gillar och gillar....Som vi alla redan sagt tidigare; DU ÄR HUR GRYMM SOM HELST!!!

Som sagt säg till när vi ska öppna "vårat" konditori, hehee....



Hur fina och underbara tårtor som helst!!

Bästa tanten i stan på att baka tårtor, hahaa

God natt da´tant mandy, hahaa puuuss.

2010-08-09 @ 23:16:52
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Stort grattis i efterskott! Fyller du den 8:de precis som Walter? Och jösses vilken vacker tårta!!! Du borde iallafall fundera på att bli konditor allt! Jag hade anlitat dig varje högtidsdag, garanterat!



Tack för din kommentar:) Walter hälsar och tackar för de fina komplimangerna;) Kram

2010-08-10 @ 14:18:36
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: lillis

oh my god va du e duktig på tårtor!!!!! Framtida yrke?? Grattis i efterskott!!!!

2010-08-10 @ 22:51:33
Postat av: Rebecca

Vilka häftiga tårtor du gör =) HUr mycket tar du för en???

2010-08-11 @ 23:29:01
Postat av: Amanda

Tack vad ni e goa!!! jag blir så glad!!!



Rebecka, ungefär 30 kr bit lite beroende på vad man vill ha...

2010-08-12 @ 00:58:35
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ok det var itne farligt du är jätte duktig =)

2010-08-12 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0