Nu börjar de närma sig...

Tror jag har räknat lite fel för er... På måndag åker jag dit men själva operationen e på tisdag. Med andra ord så e de 3 dagar kvar nu.

Usch känns så sådär nu men de e nog för jag vart inne i en blogg o läst om sjukdomar o cancer o resor fram o tillbaks till Uppsala. De va inge bra gjort nu precis innan jag ska åka dit. Vill ju helst inte förknippa Uppsala, staden jag ska till, med cancer...
Jag vet, jag e jätte känslig. Jag får direkt ångest känslor när jag går in i blogg o läser deras vardag med en sån här hemsk sjukdom. Man vill inte att sånt ska finnas!

C e ute o kollar på fotboll med polarna o Adam sussar sen länge. Längtar tills C kommer hem så jag kan få bort allt de deppiga jag läste om nyss o få in annat i skallen.
Vill påpeka att de handla om ett litet barn som fått den här äckliga sjukdomen o de påverkar verkligen när man e mamma... Ufft!
Jag ska inte läsa sånt mer...iaf inte nu innan op. Jag blir för påverkad. Shit va jag e känslig när de gäller sånt. Ni med?

Iaf...

På måndag morgon lämnar vi Adam hos farfar o låtsas farmor o sen skjutsar C mig till Uppsala. Vi vill inte ta med Adam till sjukan för vi misstänker att de var därifrån han fick sin magsjuka nu när han va sjuk. Bebbar petar ju på allt o sen handen i munnen hela tiden...

C stannar så länge han kan sen kommer han tillbaks igen på tisdag innan op o stannar igen så länge han kan innan han kör tillbaks.
På onsdag får jag ju åka hem om allt går som de ska så då ska han hämta mig igen.
Som ni hör så blir de alltså fram o tillbaks för C VARJE dag! Jag gillar inte alls de o bad han att inte komma varje dag o jag sa att jag kan ta tåget dit på måndag men allt jag fick till svar va "sluta löjla dig".
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer oroa mig till döds om han ska åka fram o tillbaks så där mycke. Trafiken e de farligaste som finns ju! Jag hatar verkligen när han åker bil!
Därför vill jag kolla om ni har lite tips på nått bra hotell i Uppsala där han o Adam kan hänga o ev låtsas farmor. Har ni de? Ge mig tips isåfall! De skulle kännas mycke bättre om jag visste han slapp åka fram o tillbaks hela tiden.
Dessutom så ska han ha hand om Adam själv på nätterna o sen gå upp tidigt med honom innan han börjar köra. Med andra ord så kommer han va ap trött bakom ratten. Nej nej NEJ! Han får inte!

HJÄLP MIG HITTA HOTEL!


Nu ska jag hitta en lite roligare blogg o läsa så jag får bort lite ångest känslor.


Min bästa lilleman...





Kommentarer
Postat av: Sarah

Först och främst; vilken jättefin bild på er!



Sen håller jag medom cancer och sjukdomar. Hate it. Min mamma dog i cancer och det är nog den sjukdomen jag fruktar mest.

Lycka till på Tisdag!

2010-04-11 @ 10:25:34
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Anonym

http://www.hotellguiden.se/ där kan man hitta bra hotell. Känner ej dig, men du e en kompis,kompis kompis :) INtressant o läsa din blogg iaf :) Lycka till på tisdag :)

2010-04-11 @ 11:46:35
Postat av: Anonym

Lycka till på operationen =) Det kommer gå bra! Vill bara säga att din blogg är bäst, är så rolig att läsa och eran son är supersöt =)

2010-04-11 @ 12:29:36
Postat av: SarahPaskota

Lycka till, ha med dig datorn så att vi kan snackas vi ändå :D



sv: ellevarentören är dinel, men kolla på elskling.se så få rdu se vad de säger :D

2010-04-11 @ 22:54:23
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0