UNDERBARA helg!

I helgen har jag varit med familjen varje dag från tidig morgon till seeeen kväll. Min syster från G-borg va ju här med sin son så alla kom till mamma o hängde där. Första dagen va de taco o andra dagen blev de grill. Sååå jäklans mycke mat o FULLT hus varje dag. De e så härligt!

Jag kan visa de bästa på hela helgen...förutom min familj så klart...




De fanns en stor chokladkaka oxå men den här blev min favvis. De va systersonen som dekorera den...cool, och SUPER god!

Kom nyss hem från en middag ute med C o ett biobesök. Vi var o såg I Love You Man. Jag tyckte den va rolig o skratta lite då o då men jag tror inte C va så jätteförtjust i den. Han såg rastlös ut...plus att han fick samtal o gick ut för o svara o blev utelåst haha! Efter ungefär 10 min så undrade jag vart han tagit vägen o kolla på min mobil, då hade stackarn skrivit "Öppna åt mig" men jag hade inte sett de så jag gick o öppna o där stod han hahaaha. Han missa en rätt stor del av filmen så de va kanske därför han inte gillade den...

Nu ska jag packa upp lite mer grejer här hemma innan läggdags. Känns som ett evighetsjobb...tar aldrig slut. Vi trivs iaf fortfarande lika bra förutom att vi kom på igår att vi inte har nån tv! Vi tittar inte mycke på tv men igår tänkte vi göra de o försökte söka kanaler men de fanns inga. Idag ringde vi hyresvärden o han sa att de inte finns några...inte ens 1, 2, 4 som jag tycker jääämt finns. Aja, vi e inte desperata men vi ska gå o fixa en boxer imorn. Måste ju kunna se Barnmorskorna iaf...

En sak innan jag drar....

C vill inte att jag målar gungstolen vit för han gillar den som den är. Jag tycker den ser nött o sliten ut o vill måla den. Va tycker ni?

Så här ser den ut nu....







KANSKE jag kan låta den va omålad om man lägger på sånt här...




Eller va de fult? Otroligt skönt va de iaf.

Vit eller inte? What do you think?


Tror ärligt talat den här gungstolen e den bästa investeringen jag gjort hahaha! Den e SÅ JÄKLA skön o sitta på. Längtar verkligen tills jag kan sitta där o amma min son.
C verkar oxå längta till de. Jag hitta han i mörkret igår sittandes på gungstolen i egna tankar. We love it!

Nu ska jag plööööcka lite.

Hörs imorn! Byye

Kommentarer
Postat av: Natta

Måla inte :D

2009-06-09 @ 23:12:31
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0