Tjockiiiiis!

Allt gick jätte bra idag på ultraljudet :) Hon sa att allt såg perfekt ut men att dom tyvärr inte kunde säga vad sammandragningarna berodde på.
Idag har jag iaf mått bättre. Har inte kännt av så mycke. Nu på kvällen har jag haft 2 st men inget jag dör av.
Tror jag bestämmer mig för o sluta tänka på de här o bara åka in om vattnet går, om jag blöder eller om jag får så kraftiga värkar så jag inte orkar. Dom här värkarna som e nu kan jag stå ut med...även om dom håller på hela sista månaden.
De e bara konstigt att de började nu. Jag har ju inte kännt nått alls under hela graviditeten. Dessutom känns de som han ligger jäklans långt ner för de svider o sticks mycke "där nere" nu för tiden...
Imorgon ska vi till barnmorskan. Jag ska fråga om han e långt nere...
Tjock e han iaf :) Han väger nu 2600 gram! 200 gram över medel...hihi

Mysig dag har vi haft .

Vi promenerade till stan o åt lunch o handla lite saker vi behövde innan ultraljudet o nu kom vi precis hem efter lite myspys grillning med några vänner.

Jag e trött så vi ska kolla film o sova.

Får återkomma imorn istället.

Dagens bild...



En väääääldigt trött mandy efter en natt utan sömn...

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej tjejen!

Hur är det? Det var evigheter sedan vi sågs. Råkade hamna på din sida här av en slump. Vad fin du är med magen, fin som alltid.

Läste nyss din historia om dig och C. Jag kommer precis ihåg hur allt det var. Tror nog att jag var med och tog de där bilderna till och med. Jag kommer ihåg när jag ringde dig på sommaren, efter att vi inte pratat på ett tag. Du berättade att du var i Visby med din pojkvän. Och då visste jag att det var C, vem skulle det annars vara.

En stor kram på dig och lycka till med bebbe och allt.

/Marina

2009-06-24 @ 19:11:40
Postat av: Amanda

Heeej Marina!

Vad roligt att DU hittat hit! =)))

Hahah jaa du va med när vi plåta han den där dagen... De va jag du o Anna om jag inte minns fel.

Du sa alltid till mig att du trodde de skulle bli vi tillslut o de blev de :)

Hoppas allt e fint med dig. Jag saknar dig o Anna o de vi hade då.

Har du sett vilken fin liten tös hon fått?

Tack för lyckönskningarna.

Hoppas vi ses snart. Skulle vara härligt.

Kraaaaaaam!

2009-06-25 @ 04:00:10
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0