Inget bestämt...

Idag kom en ny Dr in o pratade med mig o C. Han förklarade vad hepatos var för något o vad de är som händer i kroppen. Har ju läst på internet så jag visste de mesta han sa.... Sen pratade han om igångsättning. Först frågade han om jag kände att medecinen hjälpt något o jag sa nej tyvärr...nada.
Han sa att han helst vill vänta nåååågra dagar till o se om de kanske blir skillnad eftersom medecinen kan ta ett tag på sig att börja verka. Om jag känner samma klåda så försöker dom sätta igång mig. Sen om jag vägrar o vänta så skulle jag säga till så sätter dom igång allt nu.
Nu på kvällen kom barnmorskan in o berättade att imorgon bitti ska dom ta nya gallsyre värden på mig för o se om medecinen hjälpt. Jag hoppas ju på de men samtidigt blir jag lite fundersam...tänk om värderna blivit bättre men inte klådan o dom bestämmer sig för att INTE sätta igång för värderna nu e bra? Sen får jag sitta med den här klådan en månad till! Shiiiiit, de kommer jag inte stå ut med! Bara om de e det bästa för bebben så klart. Man lider ju självklart för bebis skull.
Jaja, med andra ord, igångsättningen kan ske allt i från imorgon till inte alls.

Jag tog ett kort på hur jag ser ut i princip hela kroppen just nu...




Min underarm. RIVSÅR!

F*n att min kamera e så kass! Ser ju inge farligt alls ut på bild...men jag looooovar att de ser värre ut i verkligheten!



Min axel...


Mina ben e värst men dom e lite stickiga just nu så jag hoppar o visa dom.


Annars har jag haft en helt okey dag. Jag va svintrött imorse pga att jag bara sovit 22-00 så efter läkaren kom så åkte jag o C hem o tog en så skön siesta. Den behövdes verkligen. Jag kände mig utvilad efteråt o de har jag inte gjort på ett tag.

Sen drog vi till Ikea med låtsaspappa o köpte en ny madrass till vår säng.

Nu e jag trött o ska försöka sova. Hoppas jag lyckas sova mer än till tolv inatt. Vill inte vara vaken hela natten för jag brukar bli hungrig då o nu måste jag ju fasta till imorn bitti. Bläää! Jag HATAR  o fasta!

Saknar dig mitt hjärta. Buenas Noche. <3

Godnatt till er alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååhh my baby..hoppas dem sätter igång dig idag <3<3<3<3 Det var så underbart att få träffa dig igår, jag saknar dig helt galet.. Hör av dig hur det går..Puss I love u å längtar ef lillgrisen =P

2009-07-07 @ 11:28:02
Postat av: Amanda

Jaa d va så skönt att jag sprang på dig just av alla. Har ju velat träffa dig länge.

Du såg så fräsh o fin ut hjärtat.

Lova o va en av dom första besökarna till lillbebben sen ;)

Puss

2009-07-07 @ 21:55:13
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0