Byyyee F o N!!!

Wohoo! Klarade precis 15 längder i poolen. Hade nog klarat mer men blev så uttråkad. Min barnmorska sa att jag måste träna upp min ej existerande kondition så jag orkar med förlossningen så C har fått mig att börja träna varje dag här i gymmet vid poolen men idag simmade jag ist. De va skönare. Hoppas jag lyckas få upp min kondis. E lite nervös inför de...

Häromdagen åkte vi in till stan o käka på en Libanesisk restaurang ist. Såååå jäkla mycket mat!!! Vår nota gick på 6000 baht (tror vi blev blåsta).

Här e ett litet smakprov...



och efterrätt...



Nu ska jag hänga med polarna som e åker hem idag. Blää!!

Arrividecci!!!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Ohh my god vad mycket mat!!! Hahaha!

Hoppas ni blev mätta för den notan iaf... och fick så kallad valuta för pengarna åtminstone ;)

Bra kämpat Manda... träna hårt nu!!!

2009-01-18 @ 11:28:58
Postat av: Anonym

Jooodaa vi blev mätta, som tur är...



Hahaa! Tack! Jag kämpar på me min träning. Ufft! Inte direkt kuligt...

2009-01-18 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0