Home again...

Nu är jag hemma i vässan igen. Jag trivs verkligen superbra i Eskilstuna men min lägenhet i Västerås är sååååååååå mycket skönare än den i E-tuna så de känns lite skönt o va hemma igen.
Är supertrött! C fixade precis middag med tända ljus o grejer o de va supergott.
Vi funderar på o gå o spela en slant på matchen som är ikväll o sätta oss i sportbaren o kolla men jag vet inte om jag orkar.
Igår kände jag att min hörsel försämrades o den e lika dålig idag. Känns som jag har lock nästan. Vet inte om det är för att jag har otroligt hög tinnitus i båda öronen eller om de blivit sämre. Är lite orolig över det.
Ska försöka sova ordentligt inatt o se om tinnitusen kanske lugnar sig o då kanske hörseln blir bättre igen. Kommer dock va svårt o somna ikväll. Har så mycket tankar om läkarbesöket imorgon. Vill bara veta vad det är o om man kan göra nånting o de känns som jag kommer få reda på det imorn. Hoppas de iaf...

Nu ska jag o älskling ta en kvällspromenad me vår son Dico.

Saknar er mina underbara i Eskilstuna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0