Ont i huvet

Tjena! Det var inte i förrgår!...eller var det de? Iallafall så har det inte hänt så mycket här.
Igår följde jag med mamma till familjeläkarn för hon kände sig lite hostig. Efter det var vi en snabbis på stan. Jag hämtade kort på mig o Dico som jag skulle skicka till Chris. Sen köpte jag en helt ok billig röd jacka. Den var nice.

Idag åkte vi äntligen till E-tuna. Vi skulle gjort det tidigare men jag har haft huvudvärk i 3 dagar så jag har inte pallat. Men räkningar måste ju betalas...eller. Iallafall så har vi hämtat dom nu o kameran. Jippie! Nu kan jag lägga in bilder också. Plus att jag klurat ut hur man gör. Very god Amanda!

Imorn ringer leverläkaren o ger svar på sista proverna...uff...det käns tungt. Hoppas han har nå bra o säga. Har haft så ont där idag så det skulle vara skönt o få nånting mot smärtan. Men ,men jag klarar mig ett tag till....tror jag.

PÅ LÖRDAG E D FEST!!! Haaahaha...kan man gå på fest när man e döv? Jag ska pröva så återkommer jag.
men jag tror d e bra jag gör allt jag kan istället för o sitta här. Ska lägga in bilder sen.

Jag e så glad för facebook. Har så många vänner o dom ger mig så mycket energi att hålla mig positiv nu när allt e skit. Man ler alltid när man fått nått litet meddelande av dom. Så kul.
I måndags var jag på Lövudden med Dico o tog lite kort. Har lagt in det här nere. Det var mysigt.

Såg precis att Lucia loggade in på msn...ska chatta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0