Hatar söndagar...

Usch... Igår hade jag lite panikkänslor. Det pep ett sånt högt o skärande tjut i mitt vänstra öra igår när jag skulle gå o lägga mig. Var tvungen o lugna mig själv o kämpa för att somna så fort som möjligt. Det gick inte snabbt men sen somnade jag...skönt...

Idag kom Charito o hälsade på. Yanella gjorde en wok gryta som var så otroooligt god. En sån som gör så man längtar till kvällen så man kan äta resterna, ni vet...mmm...
Sen åkte vi till ett ställe utanför Skultuna och plockade kantareller..hihi. Har aldrig gjort det förut men det var skönt med lite miljöbyte efter alla dar inne. Dico hängde med o sprang runt o rullade sig i mossan. Han njöt verkligen, men sen var han helt slut. På slutet så gick han till bilen o la sig utanför dörren, typ "kan vi åka hem nu?". Stackarn, ingen kondition.


Har precis badat o tagit en siesta. Känner mig helt skum. Typisk söndagsångest har jag. Måste hitta på nått så tiden går lite snabbare.

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0