Mat söndag

De känns som vi har stått i köket hela söndan. De har rykt från spisen mest hela dan. Precis som de ska vara på en söndag. Jag gjorde milanesa o potatis mos till lunch o gräbsen gjorde pizza till middag. 5 st perfekta pizza med olika pålägg. Dom e grymma mina gräbs ;-) Vi har haft en sån härlig o avslappnad söndag jag o min lilla familj. Inne hela dan dock. Gräbsen gick ut med C men precis när dom gick så börja de spö regna. 10 min dans i regnet sen kom dom in igen. Sånt pissigt väder de är! Jag brukar inte klaga på vädret för de känns så onödigt men när de känns som vinter i juni, som de gjorde igår, då blir jag lite knäpp. Jag som ordnat så fint på baksidan. En middag har vi fått njuta av där sen har de varit för kallt. Värdelöst... Innan de blev iskallt så har vi iaf varit på marknaden, grillat o firat mamma hemma hos henne o lekt på busborgen. Nu väntar C med kortleken. De är en massage på spel. Ska säga att jag önskar jag kunde uppdatera mer men de tar sån himla tid att pussla ihop ett inlägg via mobilen så man hoppar oftast även fast man skulle vilja. Ny telefon eller ny dator ska ordnas så de blir bättre o fler inlägg. Ni får mer bilder än skrift tills dess skulle jag tro. Här är lite bilder från idag o några andra dagar. Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: sonja

mat jag vill oxå

2012-06-04 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0