sm guld!

Tjabba!
Ligger i soffan o degar medans gräbsen har siesta. Vera nice måste jag säga. Jag e ju lite sliten...
Snart kommer farsan Baloo tillbaks. Han har vart i Sthlm sen i torsdags o cochat några av hans boxare. En av dom gick vidare SM final! Och vann! Mäkta stolt ;-) Duktiga ni! Jag o gräbsen kunde följa matchen på boxning.tv. Adam smila stort när han såg pappa i datan.
Annars har vi bara hängt hos mamma hela dan. Vi skulle egentligen på dop idag men C e ju i Sthlm o så slut som jag e idag så orkar jag inte flänga runt själv med båda gräbsen. Fick dessutom reda på de igår så de hade blitt rätt stressigt o ordna present, kläder till grabbarna o till mig (som inte längre kan ha de lite finare i min garderob pga magen). Sorry I & R! Vi kommer på nästa bebbes dop ;-) Hoppas de blev ett lyckat dop. Nu ska jag surfa o dega lite tills dom vaknar. Egentid e guld värd!!


Pojkarna lyssnar på bebben :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0