Good news

I vår värld blir vi dagligen bombarderade av negativitet. Slå på nyheterna o du ser inte mycke glädje. De mesta handlar om tunga saker som ibland verkligen kan få en på sänkt humör.
Som förälder gör man allt för o skydda sina barn från o se jobbiga negativa saker.
De e därför de känns helt fantastiskt att få visa er Daniels dröm som han gjorde till verklighet.

http://www.goodnewsmagazine.se/


Detta är ett magasin som ENDAST kommer innehålla goda nyheter. REVULITION! Ja de e de verkligen. Aldrig har jag sett nått liknande. De här e BRA för vår värld! Vi behöver mer positivitet runt oss!

Jag tycker att om ni, som jag, behöver nånstans att hämta energi o positivitet ifrån när alla runt omkring bombarderar er med tråkiga nyheter så prenumenera på Good News Magasine. Jag har inte läst den själv eftersom första numret kommer ut den 20:e men skaparen har skriftens gåva så jag vet att detta kommer bli bra!

Han uppfyllde sin dröm... Man kan inte låta bli o vara stolt.


Lycka till nu Daniel med familj! Detta ska bli spännade...

Kommentarer
Postat av: Lucy

Vad spännande är det en släkting till dig Mandy?

Den lär man ju köpa när den kommer ut!

2010-10-13 @ 20:48:50
Postat av: Amanda

Bror.

Jag tycker verkligen du ska köpa den Luc! Kan satsa pengar på att de kommer vara värt de.



Saknar dig!

2010-10-13 @ 20:58:44
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Lucy

Oh va häftigt!!! Duktig han e.

Ska absolut införskaffas ;)



Jag saknar er som tusan!!!

2010-10-17 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0