Vingåker

Oj vilken underbar dag vi haft!
Vakna av att mina grabbar kom med en hjärteask fylld med choklad o en nalle björn som höll i ett hjärta. Va inte riktigt beredd på att vi skulle köpa nått till varan :S så jag skämdes lite. Meeen C brydde sig inte om de...som tur va.... Ska laga nånting gottit till honom istället ;)

Sen blev de roadtrip! Vi drog med Adams farbror, som för övrigt e världens snällaste människa, till ett Outlet i Vingåker. Fy va mycke grejer! Vi spendera aaaaalldeles för många tusenlappar men vi hade skit kul :)

Adam har fått massa saker. Mamma mandy köpte bara en baddräkt o ett par skor... Roligare o shoppa till Adam. Pappa C hitta oxå lite tjafs sen hitta vi BUZZ!!! YEEES!!! Nu blire Buzz heela kvällen lång! :D
Men inte för länge...imorgon kl 6.30 går tåget Uppsala. Hoppas vi får ett datum för operation. Skulle va skönt o veta när de e dags så man kan förbereda sig lite. Har aldrig i mitt liv opererat mig...börjar med o knäcka upp skalllen...de känns bra.. :S
Skoja lite, jag ser faktiskt fram emot den här operationen ÄVEN fast jag måste ha världens största apparat på huvet...
Min hörsel kommer förbättras o de e de som betyder nått. De örat dom opererar på hör jag absolut inget på just nu så en förbättring kommer de absolut bli även om de inte blir perfekt.
Spännade dag imorgon...

Här e lite bilder från dagen...



På vägen dit..
















"Öy, e vi framme snart eller?"




Farbror matar med apelsin :)



Lite av dagens fynd...



Sötaste kallsipp o linne i strl 74 till Adam!



Lilla grodan kalsong :D Såå gulligt!


Trött o smutsig på vägen hem...





Drömmer tydligen roliga drömmar...









God natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0