Två sköööna dagar

Hej hopp!
Idag känner jag mig pigg o ovanligt lycklig :)
Kan bero på att jag haft två sköna dagar i sträck. Jag har träffat personer som jag inte träffat på länge o saknat väldigt mycke.

I förrgår va min vackra syster här på besök över dagen för o gosa med Adam :)
Hon jobbar i princip ihjäl sig så de va kul att hon kunde få lite ledigt o träffa Adam.
Vi åkte med mamma o min äldsta syster till Ikea o åt mat o shoppa lite o Adam va superpigg hela tiden o satt o babbla o garva åt sin mormor.
Sen åkte vi hem o Adam o lillsyrran mös en stund på soffan innan hon va tvungen o dra :(



När syrran drog så åkte jag med låtsaspappa Lelle o handla på Ica Maxi o återigen så låg Adam vaken o stirra på alla folk o alla lampor (han älskar lampor...).
När vi kom hem så trodde jag Adam skulle däcka diiirekt o sova till nästa dag efter dagens alla intryck men nope...HAN SOMNA KL 2 PÅ NATTEN! Jag va heeelt slut så jag fattar inte att han inte va de...

Dagen efter (igår) så kom dom, äntligen! MINA BRUDAR FRÅN ESKILSTUNA!
Vi hade de riktigt mysigt. Bjöd på taco (självklart) o snacka massa skit ;)
Sandra hade med sig sin söta dotter Filippa o herr Adam va självklart oxå med. Tyvärr bestämde sig Adam för o ta heeela dagen igår till att sova igen síg efter gårdagen så han va inte så social som man kanske velat men men vi ska ju träffas fler gånger ;)

Jag va lite orolig att jag skulle vakna den morgonen o ha en av mina sämre dagar med hörseln men jag hängde med rätt bra i konversationen o de blev inte så många "va?" som jag trodde de skulle bli :) Mytche bra!

Så skönt o äntligen träffa dom. De va ett år sen jag såg dom. Helt sjukt! Men de blir så...jag blir så rädd att jag inte ska höra vad som sägs så jag skjuter upp de men som sagt, de gick bra igår :)

Här är Adam innan tjejerna kom...
 Han sa precis "Mamma, vem e de som kommer idag, o viktigast av allt...passar jag i dom här kläderna eller framhävs min blöja för mycke?"




Här är söta Sandra med sötaste Filippa :)



Och snyggot Lucia med Adam. Fick tyvärr ingen annan bild på Lucia men jag ska tvinga dom o maila deras bilder från dagen till mig så får ni se mer ;)




På kvällen kom Natta o hennes vovve Gaston o åt upp alla rester med mig hahaa! Tack för hjälpen med de Nattish!

Okey, Gaston hjälpte oxå till lite...





De va riktigt mys pys...



Adam fortsatte sova som ni ser...

(De ser förresten ut som Adam ligger farligt nära ljusen på bilden men oroa er inte! Han va en bra bit ifrån. Mamma mandy tänker på allt. )


Nu tänkte jag o min lilla mini familia bege oss till biblan. Måste skriva ut lite grejer där.

Hoppas ni har en bra dag.

Adios!


Ps. BRUDARNA FRÅN E-TUNA! MAILA MIG GÅRDAGENS BILDER TACK!

Kommentarer
Postat av: Lucia

Tack världens bästa mamma (fattar fortfarannde inte att du har blivit mamma!!?) för senast.

Det var jätttte mysigt o ses....klart vi ses snart igen...ha haaa....vet vart du bor nu..hahaa.

Nä men snart får du ta me adam o komma till oss. Miljoner pussar till världens sötaste adam och den hottaste mamman ever, pussss.

2009-10-02 @ 11:44:48
Postat av: Lovisa

Gud vad söt Adam är i sin kofta! jag älskar din och min lite "casualstil" vi har på våra pojkar. Som små herrar liksom!

2009-10-02 @ 19:31:11
URL: http://lofsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0