Ojda...

Nu var de faktiskt otroligt lång tid sen jag blogga. De va tänkt att jag bara skulle ta en liten internet paus men sen pajja datan (av hjärtesorg) när vi inte använt den på ett tag så nu e den på reparation hos datasjukhuset.
C har lånat en dator från en vän men den ska vi lämna tillbaks idag så jag vet inte när jag skriver nästa gång.

Min hörsel går upp o ner som vanligt men sista tiden har jag tänkt på en sak. Oftast blir hörseln sämre när jag ligger ner o då samtidigt e trött. Varje morgon när jag legat ner så hör jag dåligt för att sen bli bättre o bättre under dagen o igår när min vän var här så var jag jätte trött o la mig på golvet o mös med hennes vovve o då helt plötsligt blev alla ljuden lägre...hmmm. Skumt. Undrar om man kanske ska berätta till farbror dr. Kanske kan ge dom nån ledtråd vem vet.
Annars har de varit mycke tjut i öronen sista tiden. Tror de beror på att jag haft så ont i nacken o huvudet. De e inte kul.

Magen däremot mår prima=) Bebben i magen växer o växer o de känns för sparkarna börjar bli hårdare o när den vänder sig så känns de ordentligt. Jättemysigt! Igår låg jag o läste med handen på magen o då kicka den så jag kände det i handen. De var första gången jag kände det utanpå o de va verkligen en häftig känsla. Vi e lite ledsna att C inte var hemma bara=( Han har verkligen väntat på att de ska kännas utanpå. Förhoppningsvis kickar den snart igen=)

Vi har varit hos syrran o hämtat vagnen=)
Så här ser den ut...



Passar oss perfekt=)

Sen fick vi masssa mer baby saker. Bla en spjällsäng en barnstol, badbalja, gåstol, babybjörn (en som man fäster på sig så babyn kan sitta vid bröstet), skötväska o nått mer...minns inte. Bra va? Lyx lyx! Vi sparar massa slantar på de. Jätte tacksamma syrran! Gracias!

Idag ska jag o C knalla runt lite på stan o på kvällen tänkte jag bjuda ut han på lite mat nånstans. Sen blir de nog film o frukt kväll som vanligt på fredagar.
´
Han springer runt här o städar...ska be han sluta så vi kan gå till stan.

Lämnar er med lite bilder från en kväll på Tabasco med brudarna på Janice födelsedag.



Födelsedagsbarnet=)





Alla fick sin mat utom mandy=(






Tillslut kom den! Oo looord va gott de va!!!

Sen börja jag o Natta lattja med kameran...

"Natta! Gör en grimas!"



"Nehe... Okey vi ser allvarliga ut da..."




"MEEEN NAAATTAAA!!! Nu ser vi allvarliga ut båda två okey?"




"Den duger"

Har ni nånsin sett nån med så stora blå ögon som Nathalie? Dom får jag drukna i NÄSTAN varje dag=) Lyllo mig!





När Nathalie börja visa sitt fina finger på ett speciellt sätt så fort jag tog kort på henne så förstod jag att de va dags o ta henne hem....

Har fler bilder men jag vågar inte lägga ut bilder på folk. De kanske inte uppskattas...
Mysig kväll va de iaf så tack Janice!


Adios hoppas vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha !! Du kan ju inte skvallra för ALLA hur mina tecken ser ut när det är dax att dra :D !! Får komma på nå nytt nu ;) !! Fina bilder, du kan behålla dom alla ;) !! PÖSS

2009-03-20 @ 17:13:30
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej igen =)

Ja förut när jag kände nåt var det mer "Vad var det där? Är det jag som inbillar mig? Är det bebisen? Är det nåt annat i min mage?". Haha! Men nu vet jag iaf att det är bebisen så nu känner jag mig inte lika paranoid haha.

Ja min känns också som en kille. Kommer bli väldigt chockad om det är en tjej. Vill "helst" ha en kille också (om man nu får säga det). Så har blivit mer killkläder inhandlade, men bebisen bryr sig nog inte när den är liten. Jag vet faktiskt inte om jag ska göra 4D, kollade upp det och det var så dyrt. Ska ni göra det på Tittut? Om han inte vill veta könet kan du ju alltid be ul-barnmorskan att skriva ned det på en lapp så kan du läsa den sen när du inte är med honom. Om du sen kan hålla tyst om det är ju en annan sak ;) När är du beräknad?



Sköt om dig o magen!

2009-03-21 @ 16:36:23
URL: http://kamina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0