Förbannad, stressad o frustrerad

Jag orkar inge mer...
Jag har ju väntat i över en månad nu på nån slags kontakt från läkare men inte hört nått. Idag fick jag äntligen post från öron näsa hals avd...dom har bokat en tid till mig den 22 oktober. 22 OKTOBER!!!! De e över en månad kvar!!!
Jag fattar inget! När vi va i Uppsala så sa ju läkaren att han ville ge mig kortison snabbt, dels för att man igentligen ska medicinera på en gång o de redan har gått över ett år o dels för att om kortisonen inte hjälper så vill han göra CI-operationen på mig så snabbt som möjligt för ju längre man väntar ju sämre resultat blir de. Anledningen är att man tappar sitt hörselminne o hjärnan kan inte få tillbaka ljud som den inte minns. I vanliga fall gör man dessa operationer några veckor efter nån tappat hörseln eftersom de e så viktigt att göra det snabbt.
Läkaren i Uppsala sa att han skulle prata med läkaren här o informera henne o sen skulle hon kontakta mig för o gå vidare. Ja så nu, över en månad efteråt. så har hon kontaktat mig...med en tid till 22 oktober!
Jag har inte ens fått ett nytt sjukintyg än!
Vad ska göra?! Läkarna här i Västerås skiter ju i mig! 
Okey de finns fler som behöver hjälp men jag gått runt så här nu i över ett år utan att nått hänt, och när dessutom läkaren i Uppsala säger att ju snabbare de går ju bättre hörsel kommer jag få sen så blir man ju stressad som fan!
Tänk om dom nu försämrat min chans o höra normalt för att dom tagit över ett år på sig...

Vissa dagar e de jobbigt o stå ut...


                                          
                               Titta, t.o.m Nasse blir arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0