Jesus

Har precis kommit hem från lite kyrkliga aktiviteter med mamma o Lennart (låtsaspappan). Det gick bra. Har inte vart där sen jag var liten...oops. Ska man skämmas då? Kanske...
Mamma blev iallafall superglad att jag var med så bara det är värt det.
Hörde ju nada av vad som sas men jag läste i en bok dom hade där medans det höll på o där hittade jag lite citat från bibeln som jag gillade. Här är ett av dom.
"Sann kärlek är långmodig och omtänksam...(och) söker inte sina egna intressen... Den fördrar allting, tror allting, hoppas allting, uthärdar allting" -Korinthierna 13:4-7
Fick mig o tänka på kärleken mellan mig o Chris o även mellan min mor o mig....hmmm

Här e jag i "kyrkliga kläder" me en glaaad mama.
image73

Läste för övrigt mina tidigare inlägg som jag gjort. Det sista jag skrev, tror de var i oktober, var väldigt negativ mot min kära mor. Kändes inte bra at ha skrivit så för sanningen är att dom har ställt upp väldigt mycket så jag tog bort de. Okey jag ska inte låta skuldkänslorna få ta över nu för visst har jag kännt att hon varit självisk o tänkt mer på sig själv i situatuioner som jag aldrig skulle gjort det på, men när jag skrev de där var jag nog bara jävligt trött på allt o ville få ur mig lite aggressioner.
Det stämmer att vi nog aldrig riktigt klickat o att hon känns som en kall främling ibland men jag älskar min kära mor o vi har haft toppen stunder tillsammans, även om vi aldrig kommer ha en riktig mor o dotter relation. Jag har så mycket tankar runt henne som cirkulerar för att det ska kunna bli en verklighet...tyvärr, men som sagt...me love here.

Jag vet inte var jag ska börja för det har hänt så mycket sen sist jag skrev. Kan iallfall säga att jag ätit kortison mot min sjuka lever sen i höstas. Började med 20 mg o är nu nere på 5 mg. Jag tar regelbundet blodprover för att kolla värderna o sist vi var där så hade mina levervärden återgått till det normala. GUUUUU va glad jag var. Även fast jag aldrig kommer få en normal lever pga att den tagit så mycket skada så är det iaf skönt att veta att den inte är sjuk längre. Dr. sa att det kan komma tillbaks men det orkar jag inte tänka på nu. Han mår bra nu  min lilla lever o de e de som e huvudsaken.

Nu håller mamma på o lagar nått gott där nere för de luktar yummi.

Ska ner o kika va de e.  Skriver mer sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0