Bläää

Ufft, jag är så seg idag. Så där seg så man inte orkar prata med nån ni vet...eller e de bara jag som kan bli så seg...
Somnade sent igår så jag vakna rätt sent också. Käkade frukost sen drog jag Lelle o mama till Ikea.
Gu vad jag längtar tills jag får storhandla där till min nya lya.
För er som inte vet så har jag en lgh i E-tuna som jag nu hyr ut eftersom jag får hjälp av läkare här i V-ås.
Tyvärr så har jag blivit tvungen att bo hos mama än så länge men nu letar jag efter nått i V-ås. Behöver ha eget. Ibland känner man ju sig så ovälkommen här. Superviktigt för mig o hålla mig positiv så jag inte bryter ihop men om jag ska vara ärlig så är det väldigt svårt att va de här.
Hoppas iallafall att jag kan få ta över min kompis lilla hus i Klockartorpet. Hon flyttar nu om en vecka o hyresvärden ville bara kolla upp så allt är okey med stugan o om de är det så får jag flytta in. ÅÅÅÅÅÅ HOOOOPPAS!!!!!
Jag äääääääälskaaaaaaaaaaar att inreda o köpa inredningsgrejer. Min lilla hobby... Har redan bestämt ALLT jag ska ha i huset o hur det ska stå...tom dekorationer som ljuslyktor mm..hahaha! Weirdo...
Lelle håller på o monterar nånting i hallen o mama rensar sin garderob. Dico (som förresten flyttat hem igen från sin fodrvärd) verkar oxå lite nere för han ligger här bakom mig o kollar rakt in i väggen
image74
...hmmm...kankse borde ta han ut o busa lite....

Japp de gör jag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0