Vilken helg...

Charito har nu åkt hem igen efter att ha varit här hela helgen. Jag är helt slut. Vi har varit ut med bilen överallt.
Började med att åka till en sydamerikansk fest på lördan där vi grillade o badade Dico. Först var vi där i ca 3 h med Mayha o Sara, sen åkte vi hem o hämta Endrique också o var där några h till. Egentligen var det meningen att jag skulle stannat hemma när vi åkte hem första gången, men jag ångrade mig. Inte för att det var superkul där (jag  hör ju inget) men mest för att jag ville passa på o göra nått.
Sen åkte vi hem o det tjöt i öronen som bara den för jag var helt slut. Men Charito o jag började prata om Chris o mina planer där, o jag kan säga att det inte blev en kort diskussion.
Sen åt vi tacos o gick o la oss.
Charito vågade inte sova själv pga att hon blivit skrämd när hon sovit i mammas säng. På morgonen efter hon sovit där så var kontakten till fläkten urdragen o vikt bredvid på golvet o handduken hon använt till o massera Dico med (?) låg över fläkten. Hmm...skumt. Vi fixade iallafall en madrass i mitt rum där hon sen sov.
Jag sov inte ett skit på natten. Det tjöt så högt i öronen o det kändes som det kröp små insekter på mig överallt för det kliade hela tiden över hela kroppen. Fick ingen ro.

Idag var vi iallafall o plocka lingon med Mayha på ett ställe utanför Skultuna. Sen åkte vi till ett ställe vid Sala som heter Vad där en kompis sagt att det finns ett bra hundbad, men när vi kom dit såg vi inget vatten. Vi fikade sockerkaka som jag bakat istället o sen körde vi till Framnäs hundbad där han fick plaska lite.

                                                                             

Innan hon åkte hem så käkade vi pizza o Estefanie kom över med träningsredskap som Charito köpt av henne. Det var länge sen man såg henne så det var kul. Hon visste inte att jag inte hörde nått så man fick förklara lite.

Nu har jag o Endrique hållt på att rensa på framsidan för imorgon ska dom tydligen asfaltera här så man får inte ha några busker eller annat som hänger över kanten. Det hade mamma o Lennart gott om så Endrique var tvungen att såga ner en buske o jag sopade o rensa. Det var skitjobbigt. Är helt färdig nu. 
                         image39
                         image40
                         image41




Ska ta en kopp te, glo på tv o sen bada.

Lilian är i planet nu. Hihi..hon är skiträdd för o flyga...stackarn.

Ses imorn Lillen!
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0