Bästa utsikten i världen <3

Hänger i soffan med mitt the o har bästa utsikten i världen. Mina gräbs <3 C har gjort sketans god lunch till oss o nu hänger vi lite innan han drar till jobbet igen. Har haft såna avslappnade o sköna dagar med min lilla familj. Jag har inget bättre än dom. När pappsen drar ska vi göra choklad muffins. Vi har hyrt en film som jag o c ska lolla på när gräbsen somnat. Får se om jag håller ögonen öppna genom hela filmen. Vi har varit uppe liiiite för sent sista dagarna. Börjar kännas... Super seg just nu. Nu måste jag gå o trösta gräbs! Dags för pappsen att dra o då blir de gråt fest. Dessa gräbs e helt galna i sin pappa! Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: sonja

jag hoppas att ni lever i lyckan hela tiden <3 önskar de från hela mitt hjärta <3 må gud va med er <3

2012-06-08 @ 12:28:04
Postat av: Anonym

Du är alltid så fin i dina kommentarer. Tack fina Sonja <3 Jag hoppas oxå på de.

2012-06-14 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0