Sjuk

Ligger här däckad bredvid Charlie som vilar. Mår piss. Inte kunnat sova ens. Ufft. Adam o C e ute o leker. Vi har nyss käkat carbonara lunch som C fixat o han har tom förberett middan så jag ska kunna vila så mycke som möjligt. Stackarn. Åker till jobbet halv nio. Kommer 13. Gör lunch. Leker med barnen. Förbereder middan o drar tillbaks till jobbet 16 till 20-21. Han jobbar hela dan i princip va? Måste bli frisk nu. Stackars C... Han e tom själv snorig o förkyld. Iaf så har dom hunnit dra fram poolen idag. Höns mamma som jag e så tycker jag de e waaay för kallt! Får se om dom badar när dom kommer hem. Hoppas inte. Vill inte ha sjuka barn. Om dom nu blir de... Kanske e jag som tycker de e kallt för jag e sjuk? Nu ska jag iaf fixa oss lite bananasplit o sura över att jag missar middag med brudarna ikväll. Hade sett fram emot de. Ha en skön torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0