Pannkakor o sagor

Vi hade precis en picknick med pannkakor o sagor. Myspys. Gräbsen somna så jag ligger här o snosar på dom. Inte gjort nått idag mer än gått runt som en zoombie. Känner mig så himla överkörd o trött. De är inte kul att ha noll energi kan jag säga. Magen e iaf bättre idag :) Som tur är så kommer C hem några timmar varje dag efter jobbet o innan han börjar igen (knas tider har han...) så han tar ut gräbsen o jag däckar på soffan. 2 timmar var dom i lekparken idag. Jag är så himla stolt över C o hur han är som pappa. Jo visst jag hade önskat han kunde va hemma mer men nån måste ju jobba så de e ju inte hans fel men jag älskar att se hur mycke han njuter av att leka med dom. Han pussar dom varje sekund o säger hur mycke han älskar dom. Dom har sån fin kärlek mellan varan o han orkar i princip leka hur mycke som helst. Blir avis på de. Där sitter jag på soffan stor som ett berg o blir andfådd bara jag rör tån. Men nu e de bara ca 2,5 månad kvar. Sen ska berget nog kunna röra sig mer igen ;) Imorgon ska vi till barnmorskan o mäta magen o jag ska vägas igen. Vad tror vi? E vi uppe i 15 kg plus? Får se imorn... Efter de drar vi till Åsby. Där har dom mycke fint. Blir skönt o åka från stan lite... Nu ska jag faktiskt passa på att vila när gräbsen gör de. Ha de bra! Sagor o pannkaks picknick med två nöjda gräbs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0