Pain

Hej hopp (-hopp). Blir inget hoppande för mig. Känner av sammandragningar både i rygg o mage idag så just nu är jag parkerad i Adams säng. Gräbsen e ute o kör med C:s kompis. Vi har haft lite halsont o sånt här så de har blivit mycke hemmamys. Vi var o handla med mami igår sen grilla vi på kvällen. De var typ de vi gjorde. Dagarna innan har vi hängt på stan o på Erikslund shopping center. Vi letar skor till Adam men inte mycke duger till han. Han blev sur när vi sa vi skulle köpa skor till han. "De är dyrt att köpa skor!". Haha underbara grabb. Sen var vi o mös med bästa Line oxå. Hon har sån finsmak på inredning så man blev sugen att flytta dit. Vi har bott tillsammans förut men nu e de ju barn med i bilden. Tror jag skrämde henne lite när jag sa att jag vill flytta in hehe... Oo just ja, jag har ju C oxå. Inte bara barn hehe. Bo med kompis livet e över för min del. Får lura na att inreda hemma hos mig istället ;) Hon bjöd på dom frasigaste våfflor jag nånsin ätit! Mums! Färska jordgubbar, ananas, olika sylter o choklad grädde. Jag o gräbsen var i sjunde himlen. Hon servera dessutom på hennes ärvda finporslin som var värd lååångt mycke mer än nått jag ätit på förut. Men för att slippa äta med hjärtat i halsen så tog vi bort dom från gräbsen. Puh... Tack finaste vän för allt gott o fint 😚 Nu håller vi tummarna att vädret blir bättre o jag känner mig piggare till kvällen. Ska nämligen ut med en vän o fota magen lite till en tavla som jag vill göra. Man vet ju aldrig, kanske e sista gången jag har gravid mage. Måste förevigas. Lite bilder på en tjurig Adam som tycker skor e för dyrt att köpa o lite från vårt besök hos Line. Ha en underbar söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0