Barnmorske besök v 30

Läget? Här e de mindre bra. Fick ju jordens mildaste förkylning för några dagar sen med endast lite halsont o sånt. Idag helt plötsligt attackera den som en bomb igen o däckade mig. Täppt, hostig, ont i bröstet, konstig i halsen o jag har tom haft frossa. Yeye, imorn e de bättre ;) Eller jag hoppas de iaf. Har dejt med sköna brudar o god mat på Tabasco imorn kväll. Vill inte missa! Idag har vi haft superfint väder! Vi drog till hamnen o käka med svärisarna sen drog vi ut till Åsby med min mamma. Innan de var vi till barnmorskan. Jaa jag har gått upp ännu mer. Aldrig vägt så här mycke i mitt liv! Stackars barnmorskan försökte övertala mig att de bara var klädsamt på mig. Mmm... I övrigt var alla värden bra. Hon oroa sig dock för min andfådhet som kommer varje dag. Jag kan tom bli andfådd o ha de kämpigt med att andas fast jag bara sitter ner. Tre nätter i sträck har jag dessutom vaknat av att jag inte kan andas o blivit tvungen att vara vaken tills de blir bättre. Eftersom alla värden hon kan ta ser bra ut så tyckte hon jag skulle gå till läkaren som kan ta värden på andra saker o se om nått annat strular. Hon bad mig oxå fixa ett ekg för hon oroade sig för hjärtat. Får ta o fixa ett besök hos dr. Jag hade hjärtproblem när jag var liten men de blev aldrig undersökt ordentligt då vi var under flykt. Hjärtat jobbar dessutom mycke mer när man e gravid. Jag oroar mig inte att nått e fel men häromdan blev de lite läskigt så jag måste kolla upp. Skulle byta blöja på Charlie o la han på skötbordet o blev helt plötsligt svimfärdig o hade de jätte tufft att andas. Fick sätta mig på toastolen medans Charlie låg kvar på skötbordet. Jag blev så himla rädd att jag dkulle svimma med han kvar på skötbordet. De blir en rejäl smäll om han skulle ramla därifrån. Jag kunde inte röra mig för då skulle jag garanterat svimma. Telefonen var i andra rummet. De var riktigt läskigt där ett tag. Så går de inte att ha de.. Ska skriva upp dagens värden hos barnmorskan till mitt eget minne sen blir de hopp i säng. Godnatt! Sfmått: 27 Socker: 3,8 Blodtryck: 115/80 Bebis hjärtljud: 150 ❤ Här är en liten bild på gräbsen när dom titta på båtar idag. Adam var så söt när han förklara för Charlie att man inte får gå nära kanten. "Du måste stanna nära mig." ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Först och främst, vad mysigt att få skriva sin kommentar på en bakgrund av blommor :)
Hoppas verkligen att det löser sig och att du får reda på vad som orsaker dessa symptom, låter verkligen jätteobehagligt!
Underbar bild på killarna! :)

2012-07-26 @ 20:20:57
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se
Postat av: Anonym

Kul att en gillar blommorna haha! Folk brukar klaga på dom för dom inte ser vad dom skriver med dom där.
Tack snälla! :) Nog bara en tjock bebis ;)

2012-08-05 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0