Förskole dax!

Nu är grabbarnas ryggsäckar packade o kläder framtaget. Imorn börjar dom förskola för första gången. Känns lite läskigt då jag nojjar över alla baciller som finns på förskolor. Att se dom sjuka e ju de värsta som finns för mig. Men en fin vän fick mig att bli påmind om all glädje dom kommer få ut av att vara där. Adam längtar massor till o börja!
Inskolningen e i tre dagar 9-14. Chris måste ta ledigt då jag inte kan vara i bådas avd samtidigt. Hoppas allt går smidigt o att dom trivs.


Ska passa på o berätta att ultraljudet gick bra! Allt var fint med lilltjejen :) Hon låg med huvet neråt. Skönt!
Tyvärr fick vi ingen bild för hon låg med armen över ansiktet. Så typiskt! Ville ju se henne! Så otroligt nyfiken! Men snart ser vi henne ändå ;) Ca 1,5 månad kvar bara. Yeey! Längtar massor!

Nu måste jag sova så jag orkar upp till förskola med gräbs imorn.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0