Lite sjuk

Fasiken va skumt. Jag har haft lite småont i halsen i 3 dagar o inte förrän imorse så bröt de ut. Eller ja, så dramatiskt kanske de inte är men jag vakna med feber o mycke ondare hals än tidigare. Att de kan ta 3 dagar...

C lämnade Adam hos dagmamma o jag stanna hemma i soffan o vila. Väldigt skönt! Blir inte mycke sånt när bebis nr 2 kommer. Då e man nog inte ensam mycke.
C drog en snabbis till Sthlm medans jag vila. När jag hämtat Adam o vi käkat så börja han fråga massor efter pappa o tom hämta hans tröja o ett kort på C som han bar runt på. DÅ var de dags o dra ut en sväng så lillkrull kunde tänka på annat än sin saknade pappa.
Vi drog o mata ankorna med sockerkaks rester sen köpte vi lite nya böcker till Adam o läsa.
Efter de hade jag tänkt försöka fynda en tröja till mig för jag har nog inte handlat nytt sen 1989 men de gick inge bra o kika runt med Adam. Han drog i ett pärlhalsband inne på Gina som tillslut sprack o de var pärlor överallt. Jag kröp (åla) runt där med min mage o försökte jaga dom där pärlorna men de gick mindre bra.
Gick till kassan o skulle betala Adams missöde men vi slapp. Tack snälla Gina!
Bestämde mig för o gå o fika med adam istället men han somna i vagnen så jag fyndade runt lite i affärerna. Bara till Adam dock. Roligare o köpa till honom faktiskt. Han behöver kläder nu.

Sen kom C o mötte upp oss o vi fika o prata lite om våra mål vi håller på o försöker fixa. Hoppas allt går som vi vill ;)
När Adam vaknat drog dom o träna o jag traska runt lite till innan jag drog hem.
De e sååå skönt o bo vid stan. Speciellt nu när man är höggravid. Nära o bra ;)

Jag har fixat lite torsk till mig o grabbarna så nu ska jag slänga mig i soffan o försöka kurera mig lite innan grabbarna kommer. Då blir de käk o En unge i minuten :) Ni har väl inte missat de??? Dom har filmat förlossningar från vårat BB här i V-ås (om jag förstått rätt). De var där adam föddes o där ska nästa födas oxå :) Ska bli riiiiktigt kul o kolla på! Då får vi oxå se vad barnmorskorna pysslar med egentligen medans vi sitter i de där rummet o väntar på bebis ;) Kul kul!

Imorn ska jag o C till barnmorskan o känna på magen o lyssna på hjärtljud. Ska passa på o fråga om bebis e fixerad.

Nu har jag dejt med soffan!

Just ja!

Ska visa ETT plagg köpte till Adam...








Coool va!?!?!? ;)
Fast coolare in real life o på en stud som Adam ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0