Sköterske tårta

Japp! En sån ska jag pyssla med ikväll. De e nämligen en tjej som tagit sköterske examen. GRATTIS till Dig! Bra jobbat!
MEEEN! Hur ser sköterskornas kläder ut i Västerås??? Jag har varit där många ggr men minns inte alls :S De enda jag minns e att dom har vita genomskinliga brallor på sig. Man ser jämt the underpants på en sköterska när hon böjer sig efter nått. Jag kommer skippa just den detaljen. Tycker de e lite läskigt o ha så på ett sjukhus men men...de gör väl nån stackars patients dag. Iaf, ÖVERDELEN? Vit o nå blått nånstans har jag för mig. Nån som vet??? Vill inte behöva åka dit o checka in en nurse liksom.

3 tårtor har bakats o de luktade så sjukt gott i lyan så jag var tvungen o baka nått till oss oxå. De blev en ananas kaka som vi ska smaska på med lite glass. MUMS!
Om jag inte redan bodde med mig så skulle jag flyttat in med mig BUMS! ;)

Nu e de fika taijm!

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0