Lite snabbt bara...

Imorse vaknade jag av att bebben i magen sparkade på mitt högra revben om o om igen. Jag tänkte att den slutar väl snart men nope. Den satt så o sparka i kanske 10 minuter. Kanske ville mamma skulle upp o käka eller nått...

Jag har iaf nyss varit o lämnat Adam hos hans dagmamma.
Tydligen bara ett barn till där idag för alla andra e lite snoriga o hostiga idag. Hoppas Adam klarar sig.

Jag tänkte bara slänga in 2 bilder. Mest till Emelie som e nyfiken på fjällräven väskan.
Här e Adam på väg till dagmamman med sin fjällrävs rygga ;)



Den är egentligen jäääätteliten men ser så stor ut när lilla Adam har den på sig. Fanns i massa färger. I like it!

Sen tänkte jag slänga in en bild på allt jag handla när jag var i Stockholm för nån vecka sen o handla på tårtdekorsbutiken.




I lådan är de massa sugarpaste.
Tänk att allt de här blev över 3000 kronor! Inte billigt med tårtmaterial... Tur jag hade ett presentkort från mina fina syrror på 700! :D

Nu ska jag mysa ner mig bredvid C en stund innan tårtbakeri inför helgen börjar. Han har tagit sig en rejäl sovmorgon nu innan han börjar jobba 14.30 så han ligger under täcket o e varm o gosig. Till skillnad från mig som fryser halvt ihjäl! Tänkte sno lite värme av han...
Dessa timmar när Adam är hos dagmamma har verkligen varit behövliga för vårat förhållande. Vi har verkligen behövt lite ensam tid med varandra. Helt otroligt vad några timmar per dag kan göra...

Emelie är även lite nyfiken på hur jag gjorde ballerinans tyll (tårtan från förra inlägget). Jag ska försöka återkomma med en steg-för-steg beskrivning på de lite senare (o även magbilder). Hoppas jag hinner.

Ha en bra dag nu allihop!

See ya

Just ja!!!!!!!
LYCKA TILL VIVVI!!!!!!
Vivvi är en väns mamma som oxå ska operera in ett cohleaimplantat imorgon (tror jag de var) så nu antar jag att hon sitter på sjukhuset förväntansfull o lite pirrig kanske, precis som jag gjorde för nästan 1 år sen.
Allt kommer gå bra! Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: janine

Hej! Vilken fin blogg du har:) Jag undrar var i Stockholm den där butiken finns där du köpt alla tårtsakerna?jag bor i sthlm men har aldrig hittat en.

Ha det så bra!

Mvh Janine

2011-01-31 @ 12:24:34
URL: http://angeleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0