Vila

Igår trodde jag vi skulle få en 30 veckors bebis istället för en fullgången knodd. Fick jordens sammandragningar men vägrade åka in till BB. Jag hade ju 8 mini tårtor som skulle göras.
De blev riktigt illa där ett tag. Fick andas mig igenom några förvärkar. Sen lugnade de sig o jag försökte sätta igång med tårtorna men då börja de igen. Tror mini sa ifrån att morsan skulle gö tårta så kl 3 gick jag o la mig istället. Dom ska hämtas idag kl 15 så jag gick upp 8 o gjorde klart dom.
MISSLYCKADE kan jag säga men jag kan inte göra mer med dom nu. Jag måste vila mig. Så är de.

Nu har jag några timmar innan Adam kommer hem från dagmamma så nu ska jag bara vila! När adam kommer blir de lekpark o picknick.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

Du först tårtor sen! =)

Hoppas den lilla inte vill komma ut ännu, Maxen kom ut i vecka 34+0, det är ingen höjdare, o ligga på sjukan i flera veckor sen =( så viiiiila! =)

2011-02-09 @ 14:03:53
URL: http://ww.tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Emelie Tårtmorsan

ska se om jag hittar någon, vi la alla våra bilder på en extern hårddisk som kraschade, har försökt med aaaallt men de har inte gått att rädda.. =( Men några ska jag ha! Kan ju faktiskt lägga upp en liten historia o så på bloggen =) Alva ville också komma ut tidigt, henne fick dom stoppa med bricanyl i vecka 32.

2011-02-09 @ 14:14:32
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0