Trött...

Tjabba!

Vilken dag. Jag har varit så trött hela tiden. Sista 2 veckorna har jag varit konstant trött. De e värdelöst! Speciellt när man har en liten kille o roa. Man vill ju bara ligga i soffan typ.
Men nu e de inte mycke kvar tills bebbe nr 2 kommer. Mindre än 8 veckor om jag räknat rätt. Iofs betyder inte de att jag kommer bli piggare hahah! Säkerligen tvärtom. Att ta hand om 2 e ju mer jobb. Men jag slipper iaf magen som gör allt lite tungt o osmidigt just nu. OCH jag får njuta av en till guldklimp!

Idag har jag o Adam haft mys besök av famljen mysdjur :) Jag var ju rätt seg. Stackars V & V. Men de e mysigt o ha fika besök ändå hur trött man än är! Speciellt av mysdjursfamiljen :)
Tack för dom fina tulpanerna vännen! <3 Alltid så go :)

Jag o Adam bjöd på färsk ananas o färska jordgubbar men en bullmamma var jag inte på humör till o vara idag så de blev köpt mazarin o kladdkaka. Man FÅR köpa fika oxå när man inte orkar baka!

Adam tjuvstarta fika stunden lite innan gästerna kom...


Ibland e de svårt o tro att han bara e 1,5 år...





Bästa fika sällskapet e han :)


Kan klämma in en bild på en Chelsea tårta när jag ändå håller på. Ni som gillar laget Chelsea kanske uppskattar den ;)






Som ni ser e den lite hängig. De beror på att jag var tvungen o köpa SP från Panduro som inte alls har lika bra kvalite som de vanliga jag kör med. Beställningen kom lite för sent för o hinna beställa hem mitt vanliga SP.
Dessutom ville dom hämta lite tidigare än vi bestämt så jag hann inte göra klart den riktigt. Hade tänkt sätta ljusblå färg på kansterna på draken som de e på den riktiga loggan men tyvärr så hann jag inte som sagt. Trist, men dom va supernöjda ändå.

Marabou fluff o jordgubbsmousse e de i den.

C e på väg hem från jobbet så jag ska fixa lite vardagslyx här hemma med tända ljus o lite gott o smaska på. Förhoppningsvis kan jag charma till mig en liten fotmassage oxå ;)

Vi hörs vänner!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilket mysigt fika!!

Vilken sugarpaste brukar du använda dig av?

Kram

2011-02-25 @ 10:14:46
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0