Tillväxt UL

Vi är tillbaks. Allt var strålande med mini i magen. Den växer som den ska o ligger i mitten kurvan igen :) GLÄDJE!

Jag bad henne skriva ut en bild på könet så jag kunde få gissa lite för mig själv men efter många försök o få till en vettig bild så gav hon upp. Hon sa att hon kunde säga vad de är för hon såg de. Jag tittade på C som log o inte alls visste vad han ville helt plötsligt. Sen bad jag henne skriva de på en lapp istället så vi kunde fundera hemma.

Vet ni hur de känns o ha en lapp i fickan där de står vad de är för kön på ens barn? De e sinnesjukt! C var tvungen o åka iväg så jag kan inte titta på den nu iaf men vi kanske tittar tillsammans ikväll. Annars slänger vi lappen.
Vi får se.

Spännande.... :)))

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

du kann ju inte slänga den! knas!

2011-02-22 @ 17:08:15
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0