Tid för UL :)

Jahapp, så lille bebben i magen verkar fortfarande protestera lite för mamma stressar. Lite bättre nu iofs men jag ska hänga hos mamma över helgen. Mamma är i Uruguay men min låtsas pappa är hemma o han får vara lite extra händer åt mig nu.
C jobbar tidigt till sent hela helgen så de känns tryggare o vara här o få hjälp o lyfta Adam osv. Så nu hänger vi på Gryta aaaal weekend long! Väldigt dött här i jämförelse med stan där vi bor men de e mysigt ändå. Massa fina promenad vägar osv. Inte för att de går o promenera nu när all världens snö har kommit till Västerås men förhoppningsvis lättar de till helgen.

Idag fick vi en tid till sista ultraljudet :))) Så kul!!! Om 1,5 vecka blir de :) 22/2 kl 11. De e så spännade! Men samtidigt nervöst. Magen hade ju inte alls växt bra sista veckorna så jag hoppas den inte e för liten eller nått. Fy vad man ångrar att man håller på mer än man ska när man hamnar i såna här situationer. Men den e rätt livlig i magen även fast de e trångt nu så jag tror den mår okey ändå.

De här ultraljudet blir sista chansen att fråga om vad de är för kön. Tror ni jag lyckas hålla mig?
Jag ska verkligen försöka göra de för de kommer kännas lite dumt o ha hållt sig så länge för ingenting. Jag vill ju ha de där ögonblicket då jag o C tittar vad de e för kön tillsammans när bebis kommit ut. Men samtidigt...hur lätt e de o hålla sig när man sitter där med svaret framför sig o dör av nyfikenhet?

Hur tror ni att ni skulle gjort?

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

Klart du ska hålla dig =) jag frågade med Max, men höll mig med Alva, det va suuuper spännande =)

ha ha ja men e man superwoman så e man :-P

2011-02-10 @ 23:19:34
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Ida (Lovelys mamma)

Haha jag skulle ha frågat! Fast jag skulle verkligen ha svårt att inte säga något till min pojkvän (om jag nu hade en haha) om han inte ville veta. Så enda anledningen till att inte fråga är väl just av respekt för honom. Man får ju ändå veta förr eller senare;) Jag har en känsla av att det blir en pojke till:) Vad tror ni att det blir?



Skulle också vilja ha en bebis till, men det får nog vänta några år haha.

2011-02-11 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0