Fortsättning...

Har tagit en mysig kvällspromenad med givande pratstund. Sånt gör mig lycklig.

Nu är jag trött o orkar inte uppdatera så mycke så jag tänkte göra en fortsättning på bild bomben från december.

Vill bara säga först att JISSES va stor bebis är nu! Varje liten fotviftning känns o SYNS på magen. Den buklar ut åt alla håll o kanter när bebis  e vaken. Ibland sträcker den på sig så ben eller arm sticker ut på varsin sida. Låter kanske läbbigt. Men den gör mig lycklig när den håller på. Även om den kan göra mig riktigt illa ibland med dens knuffar o sparkar. Adam var en aning lugnare i magen faktiskt.

Nu kommer bildbomb! Enjoy...

Julfirande nr 2 hos mami...














Nyårsafton hos mig! 3 rätters t.o.m... ;)



Adams nyårs outfit...




HAPPY NEW YEAR!











Adam myser med fina Camilla.














Julfirande nummer 3! Med polarna den här gången...






Julklappsbyte på G!!!!!!!!




Återkommer med bild på helgens tårta.

Byye!

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

vilket fint hem du har!! var har du köpt den fina vita papp lampan i vardagsrummet? underbar!

kram

2011-02-07 @ 07:46:16
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Emelie Tårtmorsan

haha jag kör alltid med det som en måttstock både med "inredning" och kläder, att om sambon tycker det är fult så vet jag att då är det förmodligen modernt! haha

tänkte lite på en grej som jag tycker är skitsvårt, pris på tårtorna! hur gör du? tar du per bit eller per tårta? och hur mkt tar du?

jag har så himla svårt för atta ta betalt, skäms nästan :-P

2011-02-07 @ 15:37:23
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0