Äntligen!

För de första, TACK för fina komplimanger i förra inlägget! Ni gör mig så glad o rörd. Underbara ni!


Om ca 1,5 timma så kommer jag ligga på en brits med lite gele på magen o smygtitta på vår bebis i magen :) Äntligen dags för UL! Sista titten nu innan man ser den live.
Gaah vad svårt jag haft de o bestämma om jag ska fråga kön eller inte.
Jag har diskuterat med några stycken o alla säger lite olika.
C vill verkligen inte att vi tittar o blir nästan lite sur att jag inte kan vänta. Men jag börjar känna att jag gärna vill veta så jag kan connecta lite bättre med krabaten i min mage. Jag känner inte alls samma närhet med den som jag kände med Adam o jag tror de e för att jag inte har nån aning om vem de e.
Jag tror de skulle kännas lite bättre om jag visste vad de är för kön iaf så jag kan börja se den framför mig. Nu är den ju bara "den" o de känns lite olustigt på nått sätt.

Men som sagt, C vill inte o några säger att jag ska låta de vara som han vill den här gången eftersom jag fick som jag ville sist.
Och neej jag kan inte fråga o han går ut ur rummet för han har sagt att om jag vet så ska han oxå veta även fast han inte vill.

Ja klurigt värre o jag velar fram o tillbaks hela tiden med hur jag ska göra. Vi får väl se om 1,5 timma helt enkelt...

Ha en bra dag! JAG ska njuta!
Ultraljud e verkligen ett av livets bästa stunder...

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

Helt rätt, bara NJUT!! =)

2011-02-22 @ 10:41:47
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0